Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Piotr
    Gość

    Domyślnie Piotr - 145 1.9 TD

    Swoją Alfe mam już trzy lata i przez ten czas starałem się doprowadzic ją do idealnego stanu (na pierwszy ogień poszła mechanika, a dopiero stosunkowo niedawno zabrałem się za wygląd). Nie będę tutaj opisywał wszystkiego od początku gdyż zajęłoby to sporo miejsca, a nie chcę nikogo przynudzac - skupię się raczej na pobieżnym opisie samochodu. Jeśli chodzi o poprawę wizerunku to polakierowane zostały zderzaki, zaciski i będny, dodana została lotka z trzecim światłem stopu a w nadkola trafiły felgi TSW. Układ hamulcowy jest seryjny zbudowany jednak na troszkę lepszych podzespołach (tarcze EBC STD + kewlarowe czarne klocki EBC i do tego wszystkiego płyn hamulcowy Motul Dot5.1). Zawieszenie jest obniżone (na taką samą wysokośc jak wersja QV) poprzez zamontowanie sprężyn H&R w wersji czerwonej, nie wiem natomiast jakie są amortyzatory gdyż nie ma na nich logo producenta a jedynie jakieś oznaczenia cyfrowe. Silnik pracuje na zupełnie seryjnych podzespołach ale został troszkę inaczej skonfigurowany (trafiła kosa na kamień i niestety Fiat Coupe 2.0 16V musi uznac wyższośc Alfy TD ). Od dwóch tygodni auto jeździ na nowej konfiguracji która pozwoliła osiągac setke w czasie poniżej 10s. Jaką moc ma samochód nie wiem, miałem jechac na hamownie jednak zrezygnowałem z tego pomysłu - jakoś nie widzi mi się dawac 150zł po to aby dowiedziec się jaką moc ma moje auto. O walory trakcyjne dbają opony Toyo Proxes T1R, wnętrze pozostało seryjne. Samochód na chwilę obecną jeździ i prezentuje się całkiem fajnie. W takiej konfiguracji jakiej jest teraz nie planuje już nic modyfikowac.
    Gdy wygram bitwę o wrzesień istnieje szansa, że pod maską alfy pracował będzie zupełnie inny silnik oraz kompletnej przebudowie ulegnie układ hamulcowy. Narazie jednak nie robię sobie nadzieii gdyż wszystko rozbija się o pieniądze (tutaj główna zasługa rodziców).

    Mimo wszystko z samochodu jestem bardzo zadowolony i naprawdę mocno się do niego przywiązałem. Auto było na sprzedaż, ale jakoś zbytnio mi na tym nie zależało, koledzy wręcz stwiedzili że sprzedaję go od niechcenia. W sumie to prawda, narazie przynajmniej przez najbliży rok auto zostaje ze mną :wink:

    Poniżej możecie zobaczyc fotki alfy jakie udało mi się zrobic dziś rano, zresztą był to pierwszy test mojego nowego aparatu (wszystkie fotki robione na automatycznych ustawieniach - nie poprawiane programem graficznym):

    moja trakcja:


    poranne mycie:




    sesja zdjęciowa na parkingu:









    fotka z balkonu :


    silnik:



    wnętrze:


    Pozdrawiam :wink:

  2. #2
    ViP Pirat drogowy Avatar AR_156
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Spider 2.4 JTDm & 33 1.7 IE
    Postów
    203

    Domyślnie

    To jedna z najładniejszych 145 jakie widziałem(na zdjęciach oczywiscie) Bardzo ładnie dobrane felgi i spoiler(z wersji QV?) dodają jej chrakteru :twisted:

    Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojej belli :wink:
    teraz: '07 AR Spider 2.4 JTDm 20v Exclusive, Nero Carbonio
    '93 AR 33 1.7 IE 8v, Blu Spazio metalic
    kiedyś: '06 AR 159 1.9 JTDm 16v Progression, Nero Oceano
    '04 AR 147 1.6 TS 16v Distinctive, Nero Metallico
    '98 AR 156 1.9 JTD 8v Progression, Grigio Chiaro metalic

  3. #3
    gosia
    Gość

    Domyślnie

    bardzo ładna sasetka )

  4. #4
    Piotr
    Gość

    Domyślnie

    To czy spojler jest od QV nie mam pojęcia gdyż to jak auto wygląda jest zasługą pierwszego właściciela. Ja zacząłem dopieszczac mechanike bo wyglądu moim zdaniem nie ma co ruszac. Ogólnie przy aucie jest jeszcze do zrobienia kilka pierdół, jak widac na drugiej fotce z porannego mycia do polakierowania jest lewy tylny bok gdyż jest tam przetarcie na wysokości koła, listewki dachowe (przy bocznych tylnych szybach, odchodzi od nich lakier bezbarwny) też widac na fotce. Dodatkowo na ostatniej fotce widac, że spojler na klapie ma inny kolor niż reszta auta. Wszystko to powinno zostac polakierowane w niedługim czasie :wink:

  5. #5
    Thomas
    Gość

    Domyślnie

    Też chciałem kiedyś 145 ale z silnikiem 2,0 i qadrifoglio czyli czterolistna koniczynka , podobno w polsce nie do zdobycia

  6. #6
    Piotr
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Thomas
    Też chciałem kiedyś 145 ale z silnikiem 2,0 i qadrifoglio czyli czterolistna koniczynka , podobno w polsce nie do zdobycia
    Po Polsce jeździ sporo Alf 145QV, w Rzeszowie są dwie. Ostatnio nawet była do sprzedania całkiem ładna, niebieska z Podkarpacia (rocznik 98, cena z tego co pamiętam 8900zł). Jeśli chcesz kupic QV to zgłoś się do użytkwonika o nicku Mazur bo pamiętam, że sprzedaje swoją Alfe :wink:

Podobne wątki

  1. Wita Piotr z Legnicy !!
    Utworzone przez Piter 89 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-02-2015, 23:29
  2. Witam Piotr Warszawa
    Utworzone przez misiakelek w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-09-2014, 13:45
  3. Piotr z Olsztyńskimi blachami mieszkający w Warszawie
    Utworzone przez thrr w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-04-2013, 15:45
  4. Witam, Piotr Warszawa
    Utworzone przez malcio w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-04-2013, 08:34
  5. Ramp - nowy kwartalnik Piotr R. Frankowskiego
    Utworzone przez bobryt w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-07-2012, 09:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory