Strona 14 z 32 PierwszyPierwszy ... 456789101112131415161718192021222324 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 314
  1. #131
    Sylwik
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ASIUNIA Zobacz post
    Sylwia, chyba u Sebastiana Loeba

    Asiunia nie a kto to? pamietasz swego czasu kolezanka szukała OZ-y 5x100 jak je juz kupila i zalozyla , to naprawde mi sie spodobały

  2. #132
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ASIUNIA
    Dołączył
    05 2008
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    34

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sylwik Zobacz post
    Cytat:
    Napisał ASIUNIA
    Sylwia, chyba u Sebastiana Loeba


    Asiunia nie a kto to? pamietasz swego czasu kolezanka szukała OZ-y 5x100 jak je juz kupila i zalozyla , to naprawde mi sie spodobały
    Kierowca rajdowy, myslę, że dość znany, jeździ citroenem na takich własnie felusiach

  3. #133
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,222

    Domyślnie

    Cytat Napisał siwy144 Zobacz post
    Napis na czerwono
    miałem taki plan, aczkolwiek na czarno. jednak napis jest b. wąski, jak wyjade poza ciężko będzie zmazać, bo rozpuszczalnik może naruszyć biały kolor. może spróbuje z obklejeniem i wycięciem literek. chyba że znacie jakiegoś artyste - malarza

    Dziewczyny pewnie wam chodzi o OZ Superturismo WRC. Moje marzenie...
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  4. #134
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar currahee
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995 r.
    Postów
    478

    Domyślnie

    Cytat Napisał ASIUNIA Zobacz post
    Kierowca rajdowy, myslę, że dość znany, jeździ citroenem na takich własnie felusiach
    Drogie Panie Loeb to pięciokrotny (na razie ) Rajdowy Mistrz Świata, jeden z najlepszych i najbardziej utytułowany kierowca rajdowy. "Dość znany" to mało powiedziane

    A białe Oz-ty są faktycznie zacne.
    FORZA ITALIA !

  5. #135
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Boberek dobry pedzelek i już. I do tego wypij z 0.5 i całkiem dobrze bedzie

  6. #136
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    ladne ladne!!! bedzie fajny kontrast z nadwoziem

  7. #137
    Sylwik
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobryt Zobacz post
    Dziewczyny pewnie wam chodzi o OZ Superturismo WRC. Moje marzenie...

    bobryt ...otoz nie kolezanka wybrała OZ - RALLY NEVE twierdzac ze trwalsze do jazdy po polskich drogach

  8. #138
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,222

    Domyślnie

    wiosna look 2009

    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  9. #139
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    155 wygląda świetnie z białą felgą , a z profilem opony toś zaszalał -teraz jesteś pogromcą krawężników.

  10. #140
    ViP Romeo Avatar Mdx
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156SW 2004r 1,9JTD 115KM
    Postów
    532

    Domyślnie

    Świetnie wygląda na tych kółkach

    Jakie sprężyny założyłeś? Zmieniałeś też amortyzatory czy zostawiłeś seryjne?
    http://allegro.pl/sklep/4649894_cent...hop_id=4649894 502 127 077

    Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory