Moja Brera 2.4 JTD rosso...

player

Nowy
Auto
Brera 2.4 jtdm 245ps
Witam Was wszystkich, jest to mój pierwszy post tutaj i od razu lecę z grubej rury - a co mi tam! Przedstawiam Wam samochód, którym jeżdżę od roku i (na razie) dzielę go z mamą, ale to się zmieni... ;) . Brerę ściągnąłem z Niemiec, był samochodem testowym w salonie i krótko potem miał jeszcze jednego właściciela w Niemczech. Polowałem na Alfę od dłuższego czasu, z przyczyn ekonomicznych musiał to być raczej diesel, więc na szukaniu takiego się skupiłem. O ten egzemplarz trochę musiałem powalczyć, ale było warto, bo jest w moim ulubionym czerwonym kolorze z felgami sportclassic 18". Oprócz tego ma ksenony, z czego się cieszę, skórzaną tapicerkę, sky view oczywiście, elektrycznie regulowane fotele.. W zasadzie pełna wersja, oprócz nawigacji...ale cóż, przeboleję ;) W ciągu najbliższego miesiąca usuwam filtr cząstek stałych plus poddaję samochód cziptuningowi, także dodatkowej mocy trochę przybędzie. Zdjęcie dość średnie, bo wykonane telefonem, lepszej jakości wstawię trochę później! To tyle ode mnie, pozdrawiam Was i do zobaczenia na drodze!

Załączniki

• !!tFZ!7QBG0~$(KGrHqF,!iUEyeKIKLQ!BMyjDFY3vg~~_27.JPG
    !!tFZ!7QBG0~$(KGrHqF,!iUEyeKIKLQ!BMyjDFY3vg~~_27.JPG
    67.2 KB · Wyświetleń: 186
  • IMG_0264.jpg
    IMG_0264.jpg
    88.7 KB · Wyświetleń: 253
  • IMG_0265.jpg
    IMG_0265.jpg
    87.9 KB · Wyświetleń: 271
  • IMG_0332.jpg
    IMG_0332.jpg
    115 KB · Wyświetleń: 186
Ładna !

Zapraszam na spota we czwartki w Wawie, najblizszy jutro w Galerii Mok na poziomie samolot o 19 (wiecej info w dziale polska centralna).

Pozdrawiam.

Ostatnia edycja:
Dzielę swój dom na Warszawę i Białystok, jutro akurat będę w tym drugim miejscu...ale nie omieszkam zajechać do Was na spot przy najbliższej okazji

Piękna , boska , moja ukochana Brera w moim ulubionym kolorze i najpiekniejszymi felgami
Jeszcze powiedz ze masz jasną tapicerke to sobie w łeb strzele z zazdrosci

Zajrzyj w któryś czwartek