Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32
  1. #11
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,166

    Domyślnie

    ale tam ciasno...
    robi wrazenie pozazdroscic

  2. #12
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Jeżeli chodzi o hamulce to są od 2.5 zachowują sie bez zarzutu. Jeżeli chodzi o trakcję tu jest nieco gorzej jakikolwiek fałszywy ruch i traci przyczepność. A w taką pogodę jak dzisiaj mieliśmy w łodzi, to lepiej pieszo chodzić. Może na zmowkach lepiej by chodziła ale...

  3. #13
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Wóz świetny . Kupa pracvy z wymiernym efektem. Chciał bym zaliczyć jazdę testową twoją alfą :mrgreen: . No faktycznie z tym termostatem trochę ból... Tak to jest jak się do końca nie wie wszystkiego ;// . Ale najważniejsze, że wóz działa. Może dało by coś dołożenie drugiej pompy, bo seryjny regulator ciśnienia chyba niezbyt da się regulować :?:

  4. #14
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Dane fabryczne podają ciśnienie rędu 3 bar. Jak dołożę drugą pompę to wyjdzie ok 5 barów. Z jednej strony chcę to zrobić z drugiej troche się boję bo tego może układ nie wytrzymac.

    Wołek, teraz już jestem bardziej doświadczony i gdybym miał zrobić cos takiego raz jeszcze, to nie widzę przeszkód. Nauczyłem się na własnych błędach rzeczy które niektórym z nas nawet się nie śniły.

  5. #15
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    A masz jakiś wskażnik ciśnienia doładowania czy w 164 taki był ? . Ja tez uzutkowałem 75 Turbo ona zaczynała gonić od 2500 obrotów do 5000 i basta po przekroczeniu 5000 tys otwierał się zawór w turbinie ale turbina ładowała do 2.5 bara w Integrale tylko do 1 bara bardzo byłem zdziwiony . gdzie podziałeś chłodnice olejową? też w bagażniku

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #16
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    W 164 wkaźnik był. ja nie me bo zmieniłem kolektor na ten od 2.5 .Myślę że da się z tego wycisnąć więcej niż mam. Chłodnica oleju jest tam gdzie byla standardowo, czyli przed prawym kołem.

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    Cholera z tego co piszesz trudno załapać o jaki kolektor chodzi Jeśli dolotu to tam powinien być zamontowany czujnik ciśnienia doładowania . Chłodnica olejowa była V6 nie w T.S czyli i chłodnice olejowa zaszczepiłeś z V6 do V6 Turbo ze 164 a ta ze 164 była inna? a co z przeniesieniem napedu czyli skrzynia , półosie?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Andrew chłodnice oleju to miałem w 2.0 TS 8v i z tego co kojaże to byla ona nawet w 1.7 i to identyczna jak w 2.5v6 . Od 164 jest zupełnie inna, i w innym miejscu.
    W kolektorze od 2.0turbo byłczujnik ciśnienia doładowania a nawet 2. Założyłem kolektor dolotowy od 2.5 bo nie miałem zamiaru podłączać żadnych więcej zegarów, poza tym ten od turba był trochę "sponiewierany" i szpecił by cały wygląd.

  9. #19
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,141

    Domyślnie

    O chłodnicach olejowych w starych T. S nawet nie wiedziałem ops:

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #20
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Coś mnie korci nowy pomysł, może by tak 2.5 turbo zrobić??

Podobne wątki

  1. [164] Moja 2.0 V6 TURBO !!!
    Utworzone przez Dyny164 w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post / autor: 01-10-2017, 20:50
  2. [164] moja 2.0 V6 turbo
    Utworzone przez Dyny164 w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-11-2013, 16:02
  3. Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 05-09-2012, 10:25
  4. Moja GTV 2,0 V6 turbo
    Utworzone przez KKrzysztof w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-03-2010, 22:06
  5. Moja kochana 156 TURBO !!!! SPRZEDAM !!!!
    Utworzone przez robak#21 w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 184
    Ostatni post / autor: 19-04-2009, 07:22

alfa 155 2.5 v6 turbo

scrat-155

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory