Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 45
  1. #11
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Nikt nie ma 2.0 TS 8V z łańcuchem z numerami AR67105 ????

    Czyżbym znowu wdepnął w wielkie kaka :shock: :shock: :shock:

    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

  2. #12
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Przepraszam za jakość zdjęć ale nie mam cyfrowego aparatu a po zakupie Alfu długo nie będę miał, musicie się zadowolić tym co jest

    Jest niedomknięta maska z przyczyn chyba jasnych :shock: :shock:

  3. #13
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Hej a co się stało z Twoim silnikiem? Czemu wyjęty?

  4. #14
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Odpowiedź jest prosta. Silnik nadawał się na szmelc, wariator do wymiany a w tej wersji koszt około od 1600 do 2000 zł i to jest sprawdzone, metaliczne odgłosy z samego silnika, wycieki z pod głowicy, można by tak jeszcze długo. Kupiłem drugi silnik i właśnie szykuje się do wkładania.

    Tak przy okazji ma ktoś może tę gumową osłonkę, którą widać w komorze, taka jak podwójna na układzie maglownicy ???

  5. #15
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Piotruś powiedz silnik masz od 155 tak? zostaje na elektryce od 164 tak? i masz przeplywkę od 164?

  6. #16
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Sama elektryka zostaje ze 164 o ile uda mi się ją zaszczepić do wiązki od nowego silnika. Przepływomierz oczywiście, mam od 164.

    Tak przy okazji, jakby ktoś miał schemat instalacji elektrycznej od 155 byłbym wdzięczny za udostępnienie, chodzi mi o to, iż w 164 połączenie instalacji elektrycznej z instalację samego silnika realizowane jest poprzez taką okrągłą złączkę na podszybiu, natomiast w wiązce od nowego silnika takowej nie ma. Potrzebuję schematu by to jakoś ze sobą połączyć.

  7. #17
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Więc przepływką się nie przejmuj, ona jest dla komputera a nie dla silnika. Myślę że spokojnie podłączysz ten silniczek bo z tego co kojażę to chyba różnice nie były duże albo żadne. Dopasuj silnik do wiązki a nie odwrotnie bo inaczej zaczniesz się gubić.

    Próbuj to wszystko podłączyć pod starą wiązkę.

  8. #18
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Nie zrozumiałeś mnie chyba, instalacja elektryczna została od 164, natomiast wiązka od silnika razem z kompem została wymieniona od silnika, który będę wkładał. Dlatego też potrzebuję schematu od 155 zresztą od 164 też.

  9. #19
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    No moment ja wsio kumam.
    Może inaczej -teraz pytanie kupiłeś auto jeżdżące?
    Jeżeli tak to posiada ono całą instalkę sterującą silnikiem (kompa ,kable na wtryski itp.)
    Silniki od 155 i 164 konstrukcujnie się nie różnią Wiec przekładając sam silnik elektryke zostawiasz od starego.

  10. #20
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Niestety różnica jest zasadnicza, silnik ze 164 był bardzo starym typem z aparatami zapłonowymi po bokach silnika itp. W nowym przewody wychodzą z jednej strony silnika, różni się kolosalnie w osprzęcie z tego względu, że nowy jest z 94 roku a stary to lata 80. W innym wątku jest zdjęcie takiego silnika jaki był w 164. Sam komputer się różni jeden od drugiego.

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 166 ODISSEA - B-ski cz. 2 i nowy nabytek Alfa Romeo 156
    Utworzone przez b-ski w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 21:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory