Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 45
  1. #21
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Kurnia zapomniałem że 164 miały zwykłe aparaty zapłonowe ops:
    Nie wiem czy da rade przejść z wielocewek na kopuły ale postaram się coś dowiedzieć jutro. W drugą stronę dło radę

  2. #22
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Będę wdzięczny za każda pomoc. Z góry dzięki.

  3. #23
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Jak tylko wymyślę dam znać. Nie pękaj jeszcze dasz ognia A tak z innej beczki nie myślałeś żeby v6 zasadzić?

  4. #24
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Owszem, myślałem ale w tej chwili spłukałem się z kasy do cna, jeśli nie uruchomię auta pójdę z torbami a przynajmniej żona wystawi mi walizki za drzwi

  5. #25
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    oo oo to nie brzmi dobrze ...te walizki brrr ale Vka to Vka nie żebym namawiał

  6. #26
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Nie żebym się narzucał albo coś ale wymyśliłeś coś Scrat-155 ???

    Do wszystkich poszukuje manszety na drążki układu kierowniczego ze wspomaganiem. Manszeta widoczna jest na fotce komory silnika z lewej u góry zdjęcia, taka jakby dwie sklejone razem. Oprócz tego szukam sondy lambda 4 przewodowej z dwoma wtyczkami męską i żeńską (wtyczki dwu-przewodowe).

  7. #27
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    No zmartwię Cię ale nie. Zastanawiam się jak przejść z wielocewki na zwykłe aparaty. Z łapami też będziesz musiał kombinować. W sobotę jade do speców więc podpytam się to i owo może coś mi podpowiedzą. Musiałbym widzieć jeden i drugi silnik było by łatwiej coś mózgować.

  8. #28
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Silnik już siedzi na swoim miejscu Wczoraj dokonaliśmy włożenia, o dziwo mocowania pasowały jak ulał jakby był to silnik z tego modelu. Zostało podłączyć elektrykę no i nie mam gumy łączącej kolektor z przepływomierzem aha no i sondy lambda. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu moja bella ożyje

    Trzymajcie kciuki :wink: :wink:

  9. #29
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    YEEAAAAAAAAAAAAAA

    Przeszczepione serce dzisiaj zabiło Moja Bella obudziła się do życia, silnik pracuje, elektryka podłączona Autko jeździ i to jak

    Została jedna rzecz, mianowicie potrzebuję zegarów do mojej belli, ponieważ te które są, niestety są uszkodzone. Prędkościomierz nie działa prawidłowo, do tego pomimo, iż czujnik jest sprawny i ciśnienie oleju jest i to niezłe, zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju. Czasami zdarza się, że zgaśnie na kilka sekund po zapaleniu silnika ale zapala się ponownie. Efekt jest taki sam i na tym jak i na poprzednim silniku. Po drugie po wyjęciu zegarów okazało się, że poprzedni właściciel przy nich majstrował..... Gdyby ktoś miał dobre i zechciał sprzedać proszę na priv. Jak tylko ją odbiorę i umyję pojawią się zdjęcia

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    870


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 166 ODISSEA - B-ski cz. 2 i nowy nabytek Alfa Romeo 156
    Utworzone przez b-ski w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 21:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory