Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 45 z 45
  1. #41
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Więc tak, światełka już wymieniłem na oryginalne, jest regulacja i problem z głowy. Co do licznika kupiłem już trzy sztuki i w każdym coś było nie tak. Mechanik zrobił z nich jeden i jakoś obleci.
    Instalacja gazowa spisuje się fantastycznie. Spalanie w trasie przy 140-160 km/h około 12,5 litra natomiast przy prędkościach 90-120 około 10 litrów. Jestem zadowolony i szczęśliwy
    Wymieniłem przepływomierz, bo ten co mi go przysłali z silnikiem wydawał mi się jakiś taki nie taki Wsadziłem ten od starego silniczka i motor śmiga całkiem inaczej

    Najnowszy problem mam z wolnymi obrotami. Otóż spadły mi do 500-550 obr i trzęsie mi silnikiem. Silniczek krokowy sprawdzony jest sprawny. Nie mam pojęcia co się mogło stać. Macie jakieś pomysły ???

  2. #42
    Joseph
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotr_Z
    Otóż spadły mi do 500-550 obr i trzęsie mi silnikiem.
    Na gazie czy benzynie :?:

  3. #43
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Nie ma to znaczenia i na benzynie i na gazie jest tak samo.

    Pojawiło się syczenie, którego nie mogę zlokalizować. Gdzieś mam nieszczelność w układzie podciśnienia

    Kolejna rzecz to spadający kolektor dolotowy :shock: Zaliczyłem już drugi raz
    Fakt bez kolektora jeździć nie chce

    Co do syczenia zostało pomimo złożenia wszystkiego przez mechanika.

  4. #44
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    łódzkie
    Postów
    94

    Domyślnie

    Witam.I jak Ci przekładka idzie.Te ch...erny wariator u mnie też klepie.Z tego co wiem to w 155 nie było 2.0 8v na łańcuchu tylko na pasek rozrząd, taki silnik jak Twój(przed przekładką) był w 75,Ja mam 2.0 TS na łańcuch ale nowszy typ.
    164 TS 95r
    164 TB V6 95r

  5. #45
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał T omek
    Witam.I jak Ci przekładka idzie.Te ch...erny wariator u mnie też klepie.Z tego co wiem to w 155 nie było 2.0 8v na łańcuchu tylko na pasek rozrząd, taki silnik jak Twój(przed przekładką) był w 75,Ja mam 2.0 TS na łańcuch ale nowszy typ.
    Przekładka już dawno załatwiona Syczenie już też wyeliminowane Jedna z gum na kolektorze dolotowym pękła, dlatego, że mechanik który zakładał kolektor zagiął gumkę i ścisnął opaską. Musiała pęknąć

    Będę na zlocie, to będzie można sobie zobaczyć Alfę 164 po przeszczepie

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 166 ODISSEA - B-ski cz. 2 i nowy nabytek Alfa Romeo 156
    Utworzone przez b-ski w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 21:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory