Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 104
  1. #51
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał DaniioDTB
    Pierścień centrujący jest po to by idealnie felga współgrała z piastą na której się znajduje,aby nie miała luzów które mogły by wywołać drgania i jakieś bicia podczas jazdy.
    Ja w tym tygodniu polatałem po kilku sklepach i wulkanizatorach i u jednego wulkanizatora dowiedziałem się że skoro zakupiłem felgi 4x98(czyli takie jak potrzeba do 33) to nie potrzebuje pierścieni centrujących,ale dla własnego spokoju wolałem zaopatrzyć się w pierścienie.
    ten co powiedział ze tego nie trzeba to......... otwór centrujący w feldze i piasta muszą idealnie pasować do siebie ponieważ to na piastę działają największe siły, szpilki są dość mocno naprężone wiec w każdej chwili mogą pęknąć gdy felga na wyboju chciała by sie przemieścić i również zawsze będzie problem z idealnym wycentrowaniem koła na piaście

    P.S DaniioDTB zakupiłeś komplecik i zrobiłeś to co należy i masz teraz komfort jazdy i co ważniejsze bezpieczeństwo i na pewno ci koło nie odpadnie chyba ze nie dokręcisz hehehe

  2. #52
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie Re: Zakup 33 a możliwość zdobycia części.

    Cytat Napisał Spirit
    ...spokoju mi nie daje dostępność części do tego modelu. I tu pytanie kieruje do użytkowników 33, skąd bierzecie części, czy można je dostać w normalnych sklepach motoryzacyjnych, czy tylko ASO albo allegro??
    Jeśli wpadła Ci w oko 33-ka to...kupuj. Nie mozna sobie odmawiac przyjemnosci (a jazda 33-ką do takowych zdecydowanie nalezy)
    Boisz się o dostępność części- zupełnie niepotrzebnie. Nigdy nie miałem kłopotów z nabyciem (nowych) części. Niektóre dostaniesz od reki, innych musisz poszukać ale są. Zamiast dostepnoscia części martwiłbym się raczej o mechanika który ewentualnie te częsci wymieni. Większość mechaników ma strach w oczach gdy podjeźdza się boxerkiem do warsztatu.
    Cóz, na niewiedzę i brak umiejętnosci nie ma rady a szkoda powierzyć samochód w nieodpowiednie rece...
    Najlepszym rozwiazaniem jest mieć zaprzyjaźniony sklep z częsciami i zaufanego mechanika
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  3. #53
    Spirit
    Gość

    Domyślnie

    Witam. Więc zakupiłem 33 taką wycyckaną że meksyk, ale jeszcze nic nie mówię póki auta nie zarejestruję i nie popstrykam fotek. Powiem tylko tyle że 5 osób się o nią biło i mi się udało bo pierwszy się nią zainteresowałem.

    Fajnie że nie ma problemu z częściami, teraz póki co rozglądam się za felgami tylko nie wiem w końcu co z tym ET tzn jakie musi być, bo wiem że na pewno 15" szukam i rozstaw śrub 4x98.

  4. #54
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    ET raczej nie większe niz 32 . Z mniejszymi trzeba by przymierzać czy nie wystają zamocno.
    2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
    33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
    www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo

  5. #55
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    ET 30-38 gdzieś kiedyś znalazłem takie dane do 33
    ja posiadam et29 i jest ok,także wybór należy do ciebie
    im mniejsze et tym podobno lepiej ,a jak większe to koła się chowają i trzeba uważać by od środka nie obcierały

  6. #56
    luciano
    Gość

    Domyślnie

    Gratuluje zakupu jak by co pisz do mnie chętnie pomogę

  7. #57
    wynalazek
    Gość

    Domyślnie

    Kolejna 33 Fajnie bo to auto jest kultowe już

  8. #58
    Spirit
    Gość

    Domyślnie

    Dobra ludziska 33 kupiona i co dalej, tzn co wymienić na dzień dobry?? No na pewno olej to wiem, w tej chwili jest wlany olej VALVOLINE 10W 40 czy lać ten sam czy coś innego bo z tego co widzę ten olej całkiem przyzwoity jest. Następnie wymieniać rozrząd, najechane na tym co jest w tej chwili 24tys km bo jest pod maską naklejka kiedy był wymieniany i kiedy ma być następny raz, czy lepiej wymienić na nowy??

    A tak przy okazji mamy pytanko kto ma może na odsprzedaż tą gumową rurkę która doprowadza powietrze od kokpitu do szczeliny w drzwiach która daje nawiew na szybę pasażera, chodzi mi tą od strony kierowcy gdyż ta co mam jest poprzecierana i puszcza powietrze.

  9. #59
    luciano
    Gość

    Domyślnie

    Olej dobry masz w niej, tez taki używam.

  10. #60
    Spirit
    Gość

    Domyślnie

    Olej kupiony i będzie wymieniany lada dzień. Tera pojawił mi się kolejny zonk tzn obrotomierz coś nawalił tzn jak auto stoi nie odpalone to wskazówka stoi w połowie między o a 1000 obrotów a jak odpalę i jadę to wkręca się max na 2500tys obrotów, czytałem o tym na forum że trzeba wymienić część która się nazywa impulsator. I teraz mam pytanie gdzie tą część mogę kupić, ile kosztuje, w którym miejscu się znajduje i czy można ją samemu wymienić??

Podobne wątki

  1. Witam z tej strony lukols
    Utworzone przez lukols w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-11-2013, 11:58
  2. szyba od strony kierowcy
    Utworzone przez Bartekk287 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-05-2013, 13:04
  3. Artykuł o Alfie 156 ze strony IK@Ra
    Utworzone przez zolty w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-08-2011, 20:46
  4. Coś wali z prawej strony
    Utworzone przez MARIN w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-03-2009, 14:23
  5. Strony www z AR
    Utworzone przez Lukasik w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-05-2006, 12:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory