Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Temat: Kupno Alfy Romeo 166

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2017
    Auto
    Nic.
    Postów
    1

    Question Kupno Alfy Romeo 166

    Witam.
    Tak jak w temacie poszukuje Alfy Romeo 166.
    - Polift
    - Jasne wnętrze
    - Silnik 2,4 JTDm
    - Nie wymagająca większego wkładu finansowego
    Budżet to 15 tyś.
    Nie znam się na Alfach. Dotychczas jeździłem Fiatem Grande Punto z silnikiem 1.4 8v 77 kunia z 2010 roku.
    Liczę na waszą pomoc, propozycje, rady, wiedzę.
    Trafiłem tu dzięki panu Maciek Stanek. Widział gówno burzę na grupie gdy zapytałem o Alfę Romeo i zaproponował abym tu lepiej poszukał pomocy.
    W sobotę jeśli dobrze pójdzie jadę oglądać jeden egzemplarz do Zielonej Góry. Czeka mnie ponad 6 godzin jazdy z Kaszub, dlatego nie chciałbym jechać na darmo.
    Pozdrawiam
    Dawid Neubauer

    Egzemplarz, który jadę oglądać wystawiony jest na OLX za kwotę 14 tyś, we Wrocławiu. Wstawiłbym link ale nie mogę także staram się was tak nakierować.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MateuszXXX
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Dzierżoniów DDZ
    Auto
    2x 156 1.9 JTD, 166 2.4 JTD, GT Blackline JTDM, 159 1.9 JTDM, będzie?
    Postów
    84

    Domyślnie

    Nikt Ci nic nie pomoże jeśli chodzi o pisanie tutaj bez macania auta, każda na zdjęciach jest piękna i świetna i ma 180 tyś na blacie.. Trzeba jechać z kimś kto się zna bo te auta są kosztowne w naprawach, nie dość że zawieszenie drogie, to diesla wybrałeś czyli turbo, wtryski itp, do tego dochodzi skrzynia automatyczna która lubi sobie szarpnąć, czy przeciągać biegi... Rada jest jedna zapłać nawet komuś kto te auta zna i jedź z nim szukać 166, bo później będzie pisanie jak one się psuja i są awaryjne.. Moja 166 trafiłem przypadkowo, ale najeździłem już nią wiele tyś. km. i uważam że był to dobry zakup bo ciągle szkoda mi jej się pozbywać

  3. #3