Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Alfa Romeo 147 w budżecie 10 tys zł. Pierwszy samochód - kilka pytań.

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2018
    Auto
    Alfa Rome 147 1.9 JTD 120KM
    Postów
    2

    Exclamation Alfa Romeo 147 w budżecie 10 tys zł. Pierwszy samochód - kilka pytań.

    Witam serdecznie. Jestem świeżo upieczonym kierowcą i planuję na swój pierwszy samochód zakupić Alfe Romeo 147 1.9 JTD z manualną skrzynią biegów do 10 tys zł.
    Niestety kompletnie nie znam się na tej marce po za tym, że orientuję się, że nie kupuję się tych samochodów z silnikiem Twin Spark i skrzynią automatyczną.
    Jak wcześniej wspomniałem mam budżet 10 tys zł i sam nie wiem czy jest to już cena za którą kupię ładny egzemplarz, który nie sprawi mi wiele problemów.
    Znalazłem kilka ogłoszeń z mojej okolicy i zwracam się z prośbą do was - specjalistów o szybki rzut okiem i ewentualną ocenę samochodu chociaż po ogłoszeniu.

    1. Tutaj miał być link ale niestety okazało się, że panuję tutaj dziwna zasada, że mogę go dodać dopiero po 10 postach, których nie mam gdzie nabić bo jestem laikiem w świecie Alfy, a w dziale HydePark nie są one naliczane.
    Jeżeli ktoś chce mi pomóc to napiszcie komentarz to podeślę wam link na PW czy Facebooku.


    Jak widać jest to komis, cena już teraz jest atrakcyjna, a trzeba przecież uwzględnić, że handlarz musi na tym zarobić i jeszcze zachować sobie bufor bezpieczeństwa bo zawsze te 500 zł się spuszcza.
    Można więc wywnioskować, że realna wartość egzemplarza będzie zapewne w okolicach 7 tys zł co już niepokoi (lub nie, tak jak wspominałem nie za bardzo wiem za ile kupuję się 147). Ponad to jest to
    wersja 150 konna, a z własnych obserwacji zauważyłem, że w tych pieniądzach raczej większość aut posiada 120 km. Idąc dalej jest to jakaś wersja Q2. Nie mam pojęcia co ona oznacza ale na pewno