Strona 44 z 207 PierwszyPierwszy ... 34353637383940414243444546474849505152535494144 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 431 do 440 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #431
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Thumbs down

    - dobrze pisał przedmówca, 6 tematów bliżej.
    - testy przyśpieszenia i zawsze 17 sekund, dopiero chyba za xx podejsciem nauczyłem sie reagować szybciej, ale 11 sekund nie zaliczyłem, wstyd.
    - tylko 11.40 sek.
    - mam nadzieję że Alfadiag nie kłamie jak Unidiag.
    --

    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #432
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Jako ciekawostkę i ja dorzucę 2 screeny (format *.png - bezstratny i mniejszy od jpegów )

    Pomiary przyspieszenia i czasów:
    - mokro, ciemno, ślisko i mglisto.. powtórzę jak będę miał wenę i pogodę
    0-100km/h - 11,6s ( jeden jedyny pomiar )


    A tu druga ciekawostka która mi się spodobała:
    - przebieg auta: 164.578,7km
    - ile razy odcinany był zapłon: 83 razy
    - sumaryczny czas w ms jak długo był trzymany na odcięciu: 57,7s
    - maksymalnie osiągnięte obroty: 9360rpm

    Jak u was to wygląda?



    Trzecia ciekawostka, to czy takie dane powinny być w nie kręconych licznikach?
    ( u mnie tak jest, ale np zauważyłem, że szamacz TUTAJ: http://www.forum.alfaholicy.org/123156-post286.html nie ma samych zer, czyli kręcone coś było? )
    Odometer: minimalnie mniej niż licznik
    Odometer last rewriting: 0
    Number of rewritings : 0







    Na koniec coś mniej przyjemnego: 4 błędy, których nie widział UniDiag

    P0150
    Failed Component Code: Lambda Sensor Bank 2 (Pre Cat)
    Fault Symptom: Signal Not Valid
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 34 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 800 rpm


    P0130
    Failed Component Code: Lambda Sensor Bank 1 (Pre Cat)
    Fault Symptom: Signal Not Valid
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 34 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 800 rpm


    P1173
    Failed Component Code: Self Adaptation Additive parameters TRA Bank 1
    Fault Symptom: Trafilamento aria valle debimetro
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 36 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 800 rpm


    P1176
    Failed Component Code: Self Adaptation Additive parameters TRA Bank 2
    Fault Symptom: Trafilamento aria valle debimetro
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 36 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 800 rpm
    Ostatnio edytowane przez minciu ; 16-06-2009 o 01:46

  3. #433
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - sonda lambda czas pracy : 160.000 km
    - ale patrząc na odometr , to chyba jest ten czas do wymiany sondy.
    - czy były błędy kasowane wcześniej, może to jakaś zaszłość.

    - tak to jest z CF3, nie ma to jak CF2, tylko jedna sonda lambda.
    - a Unidiag tego nie pokazał ponieważ w plikach definicji nie ma takiego wpisu.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #434
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    coś tam kasowałem wcześniej np 2 tygodnie temu miałem podłączony inny przepływomierz - w celu sprawdzenia co będzie się działo z inną alfą. Przy okazji wsadziłęm ten z innej do siebie Zobaczę czy błędy wrócą..

    Teraz powoli czytam co jak mierzyć w AD, żeby coś można było wywnioskować. Chyba za wzór weznę informacje z tej zakładki http://www.forum.alfaholicy.org/147_...aminer-16.html


    Chyba że gdzieś jest dokładny opis co przede wszystkim sprawdzać Najlepiej byłoby, gdyby dało się zrobić logi ze wszystkich czujek na raz:] ... I jeszcze muszę coś zrobić ze stabilnością programu. Strasznie często się wysypuje na pomiarach z czujek.
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  5. #435
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - logi z aktywnych czujników ( max 4 sztuki, tyle ile wykresów ) to CTRL F2, po wcześniejszym uruchomieniu agregacji danych, czyli CTRL F1.
    - też mi się marzy aby była gdzieś baza danych :
    1. co i jak mierzyć,
    2. jakie parametry poprawne,
    3. co dokładnie znaczy dany opis, parametr.
    - i tu się obudziłem .....
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #436
    tm_2004
    Gość

    Domyślnie

    Mam pytanie, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z alfadiagiem i skrzynią selespeed?

  7. #437
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - na stronie domowej alfadiaga autor proponuje stronke z opisiem problemów z tym modelem.

    --
    AlfaDiag Alfa Romeo Diagnostic Software
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #438
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    w dziale Zrób to Sam zamiesciłem opis modyfikacji interfejsu VAG KKL o obsługe ABS oraz AIRBAG-u.

    --

    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #439
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Właśnie wróciłem z testu nowego kabelka OBD2! Specjalnie zakupiłem od innego allegrowicza i powiem tak: 46zl na KupTeraz + 15zł za przesyłkę pobraniową = 61zl z dostawą do domu (Niebkieski VAG KKL OBD2 od pokwap_pawel ) ! A co najważniejsze oszczędziłęm 30,50zl w porównaniu do oferty PROMOCYJNEJ(??) viaken_pl !! MONOPOL PRZEŁAMANY Zapraszam wszystkich do oszczędzania




    A teraz dalej, w mojej alfie powróciły błędy:

    P0150 - POWTÓRKA
    Failed Component Code: Lambda Sensor Bank 2 (Pre Cat)
    Fault Symptom: Signal Not Valid
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 21 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 840 rpm
    Environmental Condition Two: Relative Load: 21 %
    Environmental Condition Three: Engine Coolant Temp: 87 °C
    Environmental Condition Four: Air Temp: 33 °C
    Environmental Condition Five: Throttle Valve Angle: 0 °
    Environmental Condition Six: Battery Voltage: 13,66 volts

    P1173 - POWTÓRKA
    Failed Component Code: Self Adaptation Additive parameters TRA Bank 1
    Fault Symptom: Trafilamento aria valle debimetro
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 29 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 840 rpm
    Environmental Condition Two: Relative Load: 19,5 %
    Environmental Condition Three: Engine Coolant Temp: 93 °C
    Environmental Condition Four: Air Temp: 29,25 °C
    Environmental Condition Five: Throttle Valve Angle: 0 °
    Environmental Condition Six: Battery Voltage: 13,81 volts


    P1176 - POWTÓRKA
    Failed Component Code: Self Adaptation Additive parameters TRA Bank 2
    Fault Symptom: Trafilamento aria valle debimetro
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
    Event Count: 29 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 800 rpm
    Environmental Condition Two: Relative Load: 24,75 %
    Environmental Condition Three: Engine Coolant Temp: 94,5 °C
    Environmental Condition Four: Air Temp: 29,25 °C
    Environmental Condition Five: Throttle Valve Angle: 0 °
    Environmental Condition Six: Battery Voltage: 13,74 volts



    Jedynie P0130 już nie wrócił przez ponad miesiąc.

    Od razu porobiłem trochę pomiarów i oto zdjęcia z moich zmagań (i logi):

























    A tutaj porobione LOGI ( troszkę dokładniejsze od screenów ale mniej przejżyste... może jest jakiś program do ich przeglądania i wizualizacji? ): http://www.plikos.pl/u77/SensorLogs.rar.html


    EDIT ( dwa dni później ):

    Kolejne fotki z programu... co ciekawe lambda Voltage zaczelo dzialać jak należy?















    Ostatnio edytowane przez minciu ; 25-07-2009 o 16:54
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  10. #440
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - wizualizacja logów, screeny nie ogladałem jeszcze.
    --

    --

    --

    --

    --

    --

    --

    --

    - testy przepływomierza nie były robione, bo nie widać odcięcia.
    - dziwne odczyty na FRA ( multiplication) zawsze równe 1.00
    - ECu pracuje w trybie open /close.
    - tylko ostatni pomiar lambda voltage, ostatni z wykresów chyba ma być lambda post cat, ponieważ jest cały czas napiecie 0.46 v około i tak ma być, jak jest katalizator sprawny.
    - screeny po dwóch dniach:

    - co z tą temperaturą , czasem nie za wolno idzie ?
    - dlaczego lambda multiplication jest low load a nie current ?
    - no i gdzie te wykresy sond lambda ale napieciowych, bank 1, bank 2 , bank post cat.
    - moze ktoś jeszcze porobi wykresy z Me 7.3.1

    -
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 26-07-2009 o 17:20
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory