Strona 23 z 175 PierwszyPierwszy ... 13141516171819202122232425262728293031323373123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 1749

Temat: Chip tuning - Mapy

  1. #221
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomkolp Zobacz post
    Ok wielkie dzięki. Teraz już rozumiem. Myślałem że jest to porostu nowszy soft do do danego modelu.
    Może ktoś sprawdzić jaki te maja numer sw : http://youyoukiller.free.fr/ecu/8000...936%20%20123cv
    http://youyoukiller.free.fr/ecu/8000...9b.936%20+5%25

    Ten pierwszy: 351190
    Ten drugi: 351190

    Pozdro

  2. #222
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Do EDC16 musisz mieć już profi zabawki. 175 mjtd 20v pieknie reaguje na przyrosty, okolice 210-220ps powinny być realne niemniej trzeba zrobić pełną diagnostykę przed i po.
    Pozdro
    Przyznać się, kto ma dłubane 20V i jaką moc moment uzyskał?

    Mam propozycję podłubania przy Belli w serwisie Bosch'a, ale cinek_ nieco mnie wystraszył.
    Może macie dla mnie jakieś wskazówki/wytyczne, które przekazać przed dokonaniem ew. modyfikacji? A może wykonać wcześniej diagnostykę parametrów (mam gdzieś kabel i alfadiaga, który łączy się bez problemów)? Tylko co sprawdzać?

  3. #223
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ZoLtaR_
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo 156Ti Sportwagon 2.4 JTD 20V
    Postów
    46

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Do EDC16 musisz mieć już profi zabawki. 175 mjtd 20v pieknie reaguje na przyrosty, okolice 210-220ps powinny być realne niemniej trzeba zrobić pełną diagnostykę przed i po.
    Pozdro
    daj znac jak bedziesz mial mozliwosc zrobienia 175 mjtd 20v
    Alfa Romeo 156Ti SW 2.4 JTDm 20V


  4. #224
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    Przyznać się, kto ma dłubane 20V i jaką moc moment uzyskał?

    Mam propozycję podłubania przy Belli w serwisie Bosch'a, ale cinek_ nieco mnie wystraszył.
    Może macie dla mnie jakieś wskazówki/wytyczne, które przekazać przed dokonaniem ew. modyfikacji? A może wykonać wcześniej diagnostykę parametrów (mam gdzieś kabel i alfadiaga, który łączy się bez problemów)? Tylko co sprawdzać?
    Co trzeba sprawdzić:
    - wartości ciśnienia railowego
    - przepływ powietrze, w razie konieczności zmodyfikować i to w programie
    - wtryski tzn dawke oraz korekcje wtryskiwaczy; grupy selekcyjne
    - doładowanie
    - pracę egra, w razie konieczności usuwam to ustrojstwo programowo
    - jesli auto ma dpf to nasycanie filtra itd itd

    Jeśli auto ma parametry poprawne, mechanicznie jest również ok można dopiero bawić się w remap. Każdorazowa zmiana zawartości ecu to kolejne logi celem sprawdzenia efektywnych wartości zadanych parametrów. Te motory mają tendencje do przeładowywania po sofcie więc trzebe regulować zmienną geo sprężarki aby utrzymać płynnie zadany boost. Nie mówie już o tym że każdy inaczej reaguje na przyrost więc nie ma czegoś takieog jak zunifikowany soft - chyba że ma być to praktycznie niezauważalny przyrost. Ktoś kto decyduje się na remap zazwyczaj chce max bezpiecznie co da się z motorowni wykrzesać bezpiecznie dla samego silnika/osprzętu oraz przede wszystkim przeniesienia napędu. Nie oszukujmy się auta nowe nie są więc często po zastrzyku dodatkowych Nm dwumasy zaczynają drżeć, sprzęgła uślizgiwać także trzeba parametry dostosować do możliwości całości.
    W razie czego zapraszam, do Gliwic masz blisko więc można auto prześwietlić oraz uszyć ciekawy sofcik...
    Pozdro

    ---------- Post dodany o godzinie 23:14 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:05 ----------

    Cytat Napisał ZoLtaR_ Zobacz post
    daj znac jak bedziesz mial mozliwosc zrobienia 175 mjtd 20v
    Jedną już dłubałem niestety bez hamowni, w czerwcu kuzyn może z D przyjedzie to zweryfikujemy i pomęczymy sprzęt na maszce

    Pozdro

  5. #225
    jarokonc
    Gość

    Domyślnie

    Cinek - jeśli wsady mają taką samą sumę cr to znaczy że są identyczne?
    chodzi o dedykowane do tego samego ecu.

  6. #226
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarokonc Zobacz post
    Cinek - jeśli wsady mają taką samą sumę cr to znaczy że są identyczne?
    chodzi o dedykowane do tego samego ecu.
    Podstawą do rozróżnienia wsadu sterownika jest jego numer sprzętowy oraz programowy. Dany wsad ma określone CRC, jesli był modyfikowany to CRC jest oczywiście inne. Oryginał z danego ecu to te 3 parametry muszą być spełnione.
    Pozdro

  7. #227
    jarokonc
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli będziesz mógł i miał czas i chęci, to żuć proszę okiem na mapki

    EyFiat537B.341 +5%
    EyFiat537B.341+10%
    z linku
    http://youyoukiller.free.fr/ecu/6000...es/FIAT/BRAVO/
    wydaje mi się że są takie same a mają inny opis.
    to jest do mojego ecu.
    Co ty o nich sądzisz?
    I dlaczego są zmienione tylko mapki 72366 i 72836 ?

  8. #228
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarokonc Zobacz post
    Jeśli będziesz mógł i miał czas i chęci, to żuć proszę okiem na mapki

    EyFiat537B.341 +5%
    EyFiat537B.341+10%
    z linku
    http://youyoukiller.free.fr/ecu/6000...es/FIAT/BRAVO/
    wydaje mi się że są takie same a mają inny opis.
    to jest do mojego ecu.
    Co ty o nich sądzisz?
    I dlaczego są zmienione tylko mapki 72366 i 72836 ?
    Daj linki bezpośrednie do tego co chcesz zeby Ci sprawdzic + serii, rano rzucę okiem, nie mam lapa teraz pod ręką...
    Pozdro

  9. #229
    jarokonc
    Gość

    Domyślnie

    Jest: (Prawym i zapisz el. docel. jako)
    http://youyoukiller.free.fr/ecu/6000...EyFiat537B.341

    http://youyoukiller.free.fr/ecu/6000...7B.341%20+5%25

    http://youyoukiller.free.fr/ecu/6000...537B.341+10%25

    Tego pierwszego nie sprawdzałem(na dysku mam ori) ale te dwa ostatnie jakby takie same?
    Warto coś z tych obadać na aucie? Ewentualnie coś z tych dwóch http://youyoukiller.free.fr/ecu/ecu%...rava_JTD100Cv/
    O co chodzi z tymi załacznikami nic nie da się większego dodać 97kB ??? Wrrrrr
    Ostatnio edytowane przez jarokonc ; 17-03-2010 o 07:24

  10. #230
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarokonc Zobacz post
    Tego pierwszego nie sprawdzałem(na dysku mam ori) ale te dwa ostatnie jakby takie same?
    Warto coś z tych obadać na aucie? Ewentualnie coś z tych dwóch http://youyoukiller.free.fr/ecu/ecu%...rava_JTD100Cv/
    O co chodzi z tymi załacznikami nic nie da się większego dodać 97kB ??? Wrrrrr

    Te cuda +5 i +10% są identyczne, dolane jest tylko paliwa nawet dla rozruchu! najlepsze to ze w calym zakresie... Przy czyms takim bez ruszenia doładowania egt będzie wesołe (kąt i cała reszta SERYJNA). Żaden limiter też nie jest dotknięty.

    Ad cudów kolejnych:
    tu zeby bylo ciekawiej ktos stwierdził ze z mniejszą ilością paliwa auto chodzić będzie lepiej a calosc nadrobi dopieprzajac limiter ile wlezie w pelnym zakresie Boost i ovb szkoda słów, przepływka podlana (ciekawe na podstawie jakich odczytów seryjnej), odważnie limiter temp motoru dotknięty, generalnie wesoło... Najciekawszym zabiegiem jest jednak ruszenie kąta wtrysku ale kąta wtrysku PILOTAŻOWEGO a nie głównego (odsyłam jak coś do zasady działania JTD UNIJET).

    Ostatnia wydumka to downgrade mocowy

    Jesteś odważny - wgrywaj - osobiście nie polecam. Powtórzę jeszcze raz jakakolwiek modyfikacja powinna być poprzedzona PEŁNĄ diagnostyką seryjnego motoru. Lać będzie jakiś wtrysk seryjnie (duza korekcja) bo nie oszukujmy się auta przebiegów małych nie mają, podlejesz dużo w sofcie i może okazać się że tłok spłynie z racji EGT (dziura etc).
    Nie chcesz krzywdy narobić nie flash-uj, chcesz koniecznie coś wgrać użyj ostatniego pliku bo on nic zepsuć nie powinien
    Pozdro

Podobne wątki

  1. Chip Tuning/MAPY ok. Wrocław/Poznań ktoś poleci ?
    Utworzone przez KaaC w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-03-2018, 17:42
  2. CHIP Tuning JTD?
    Utworzone przez samsung12 w dziale Podlaskie
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 16-06-2016, 19:42
  3. Chip tuning
    Utworzone przez domino281 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-03-2015, 19:08
  4. [166] Chip-tuning
    Utworzone przez bella-hella w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-03-2010, 19:12
  5. Chip tuning TS
    Utworzone przez MARIN w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26-11-2007, 11:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory