Strona 5 z 27 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 264

Temat: Co myślicie o renowacji plastików wnętrza?

  1. #41
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar sebsob
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DW
    Auto
    jest: Lancia Ypsilon 1.2 16V, Ford S-Max 2.0 TDCi, była: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    Postów
    292

    Domyślnie

    Cytat Napisał rbt2005 Zobacz post
    ok proces oklejania ruszył, narazie czekam jeszcze na klucz do wyjęcia radia więc największy kawałek zostaje na później.
    Mógłbyś od razu napisać jak te wszystkie elementy konsoli są przymocowane/poprzykręcane (w sensie jak je rozbierałeś)?
    Co do klucza do wyjmowania radia, to pozostaje tylko ASO?

  2. #42
    rbt2005
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebsob Zobacz post
    Mógłbyś od razu napisać jak te wszystkie elementy konsoli są przymocowane/poprzykręcane (w sensie jak je rozbierałeś)?
    Co do klucza do wyjmowania radia, to pozostaje tylko ASO?
    Co do radia to kluczyk kupiłem click albo na allegro click.

    Co do zdejmowania elementów:

    - element pod kierownicą a nad przyciskami od świateł przeciwmgłowych. Odpiąć element boczny (ten kórego niewidać jak sie drzwi zamknie) który jest na wciskane elementy, można delikatnie podważyć płaskim śrubokrętem i powinno odejść bez problemu. Następnie odkręcić jedną śrubkę trzymającą srebrny element. Teraz bedzię trochę zabawy żeby zdjąć srebrny element, jest on na wciski ale jakby innego typu a te trzymają dość mocno, trzeba sobie pomóc śrubokrętem i powinien odejść. w razie problemów otwożyć schowek od bezpieczników ( najpierw odkręcić sróbkę w lewym górnym rogu )

    - element nad schowkiem po stronie pasażera. Ta sama historia z odpinaniem boku, odkręcic sróbkę trzymającą srebrny element i pobawić się chwilkę ze srebrnym elementem który jest na wciski (ten powinien zejść bez najmniejszych problemów)

    - element okalający gałkę zmiany biegów. Cały element jest na wciski. Podważyć delikatnie płaskim śrubokrętem od strony ręcznego na tyle by wlożyć pod spód palca. Deliktnie podważyć palcem, potem całą dłonią aż wciski odejdą (są dwa, po jednym na stronę) potem delikatnie przyciągną do siebie. Rozpiąć skórzany mieszek i przeciągnąć nad gałkę zmiany biegów i odłączyć dwa konektory od przycisków. Odłączanie konektorów jest bardzo proste, na szerszej stronie konektora jest jakby malutki przycisk który należy wcisnąć i wtedy wyjąć konektor.

    - główna konsola. Po zdjęciu poprzedniego elementu widoczne są na dole dwie śróbki które należy odkręcić. Następnie należy wyjąć trzy kratki od wentylacji których nic nie trzyma aczkolwiek są bardzo ciasno włożone i trzeba uważać by ich nie połamać (do wyjęcia użyłem cienkiego pręcika zagietego w haczyk). po wyjęciu kratek widoczne są kolejne dwie śróbki które należy odkręcić. Pora na radio które wychodzi bez problemów jak ma sie kluczyki ( można sie pobawić 4-ema pręcikami o odpowiednim fi). Po wyjęciu radia odłączyć antenę i dwa wciskane konektory, następnie wyjąć radio całkowicie. Po wyjęciu radia kolejne dwie śróbki do odkręcenia. Delikatnie wyjąć konslę (moja była dość oporna), odłączyć konektory od portu na klucz, przcisku START i klimy. Job done

    - elementy na drzwiach podobno są przyklejone, jeszcze się do nich nie zabrałem. Dam znać jak będę wiedział coś więcej.

    - element na kierownicy. Po pierwsze odłączyć + na akumulatorze. Następnie należy odkręcić dolny element na kolumnie kierownicy który trzymają 4 śróbki hex. Zdjąć element który jest wciśnięty na zakładkę do górnego (mi zajęło to 15 min). Następnie przekręcić kierownicę o 90 stopni. Zaglądająć z tyłu widać dwa otwory w które wkładamy płaski sróbokręt i przekręcamy i to teoretycznie powinno uwolnić poduchę z jednej strony, przekręcamy kierownicę by się dostać do drugiego otworu i powtarzamy operację następnie zdejmująć poduchę. Po zdjęciu poduszki odkręcamy śrubki od srebrnego elementu. (ja utknąłem na zdejmowaniu poduszki gdyż nie jest to takie proste ale wiem że jest to możliwe)

    Jak ktoś zna angielski to na angielskim forum jest taki temat ze zdjęciami click
    Ostatnio edytowane przez rbt2005 ; 06-12-2010 o 10:32

  3. #43
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebsob Zobacz post
    Co do klucza do wyjmowania radia, to pozostaje tylko ASO?
    Cztery gwoździe są prawie równie skuteczne

  4. #44
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar sebsob
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DW
    Auto
    jest: Lancia Ypsilon 1.2 16V, Ford S-Max 2.0 TDCi, była: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm
    Postów
    292

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Cztery gwoździe są prawie równie skuteczne
    Prawie stanowi dużą różnicę
    A na poważanie - jasne, wystarczają po prostu dłuższe pręciki i radio mamy wyjęte.
    Myślałem, że producent zastosował "dla naszego dobra" jakieś dziwne "udogodnienia", żeby nam utrudnić dostęp do radia.
    Ostatnio edytowane przez sebsob ; 07-12-2010 o 08:11

  5. #45
    thing
    Gość

    Domyślnie

    rbt2005 proponuje zrobić manual do działu "zrób to sam". Napewno się komuś przyda

  6. #46
    rbt2005
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał thing Zobacz post
    rbt2005 proponuje zrobić manual do działu "zrób to sam". Napewno się komuś przyda
    Jak znajdę chwilkę to napewno

  7. #47
    rbt2005
    Gość

    Domyślnie

    Ok, już prawie wszystko skończone, jeszcze tylko kierownica ale mam problem ze zdjęciem airbaga. Jeszczę bedę próbował ale już mi się siły kończą a pozatym zimno na dworzu
    Zdjęcia nie oddają tak dobrze wyglądu, w realu wygląda dużo lepiej no ale cóż oceńcie sami...
    Ostatnio edytowane przez rbt2005 ; 07-12-2010 o 14:25 Powód: literówka

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    No, no ładna rzecz, gratki za wytrwałość. A sprawdzałeś np na kawałkach folii jak z wytrzymałością na codzienne użytkowanie?(ponoć jest niezła)

  9. #49
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Falcon40
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 150KM '07
    Postów
    446

    Domyślnie

    Z jednej strony gratuluje za cierpliwosc i wytrwalosc. Po zdjeciach ciezko ocenic, ale wyglada na solidna robote.

    Z drugiej jednak, wydaje mi sie ze troche sie smutno w srodku zrobilo.

  10. #50
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    no fajnie nawet to wyglada ale jak ja bym robil to napewno jasniejsza folia bo troche ciemno sie zrobilo w aucie:-).Jasne elementy sie bardziej wyrozniaja.Pozdrawiam i gratuluje dokaldnosci i efektu koncowego.

Podobne wątki

  1. [145] [146] Kolory deski rozdzielczej i plastików wnętrza.
    Utworzone przez Alucard30 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-02-2013, 15:02
  2. [145] Felgi po renowacji :)
    Utworzone przez filonq w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-01-2011, 12:39
  3. [166] Kupić czy nie...ALFA 166 do renowacji... rady...
    Utworzone przez speedymek w dziale 166
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post / autor: 16-12-2008, 19:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory