Wyczytałem to z zawiłego wątku na naszym forum : http://www.forum.alfaholicy.org/159_...nostyczne.html
Wyczytałem to z zawiłego wątku na naszym forum : http://www.forum.alfaholicy.org/159_...nostyczne.html
Szczegóły tutaj:
http://www.multiecuscan.net/HowToUse.aspx
oraz:
http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493
a czy ten czujnik parkowania da się jakoś rozmątować na pół, żeby tą starą górną cześć w kolorze zostawić, a resztę podmienić na nową?
nie chce lakierować samego czujnika :/ tymbardziej, że niechętnie lakiernicy chcą.
Chyba sie nie da, ale ja bym kupil oryginalny lakier w malej puszeczce i maznal to pistoletem. Przy takim malym pierdziulstwie nie bedzie widac zbytnio roznicy.
pojawia się pytanie- czy czujnik będzie wtedy prawidłowo działał jeśli maźniesz zbyt grubo?
Nie powinno być problemu. Ja mam dość duży zaciek na jednym czujniku i czujnik działa bez problemu.
BTW. Ja kupiłem niedawno czujnik na allegro z aut z rozbiórki, poprosiłem o czujnik w moim kolorze i prawie udało im się trafić z doborem. Przy ciemnych kolorach chyba nie powinno być problemu. Ja mam Grigio vesuvio, który łatwo pomylić z bardziej złotych kolorem z 147 i z bardziej grafitowym z 159.
FES podaje mi 2 razy blad: 1) czujnik zewnetrzny lewy tyl - ok rozumiem, do wymiany czujnik lub sprawdzic polaczenie. 2) Wewnetrzny lewy przod - gdzie szukac problemu, przeciez nie ma czujnika wewnetrznego ? A Biper piszczy z przodu i z tylu normalnie, wiec to nie sygnalizatory.
aaaa glupio mi teraz
Również przechodziłem problemy z przednimi i tyłem małe problemy,z przodu winna była wiązka,śmiało można by powiedzieć że była nadgryziona zębem czasu ,natomiast z tyłu jeden czujnik był wymieniany, bo padł.Gdy jeden czujnik wariuje cały system nie działa,można łatwo sprawdzić po prostu palcem.Podczas błędu aktywujemy czujniki i delikatnie opuszkiem palca dotykamy wszystkie czujniki(delikatny dotyk) czuć wtedy drgania czujnika,oczywiste jest że ten nie działający nie drży,sprawdzone osobiście.