Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Co do LPG Zenit - sekwencja

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Zawór wypala się przy niewłaściwym luzie lub ubogiej mieszance, słabym paliwie.

    Tak, tylko jak wiesz wypala się na przylgni a tutaj jak wynika z opisu uszkodzenia po prostu ordynarnie się urwał i to nie wina LPG ani lubryfikacja by nie pomogła w żaden sposób.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Dokładnie, urwał się bo go coś przepaliło, jakieś 1,5cm od grzybka zostało 1mm materiału i go po prostu wessało do cylindra

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gryf
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    stan przejściowy bez AR
    Postów
    48

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Dokładnie, urwał się bo go coś przepaliło, jakieś 1,5cm od grzybka zostało 1mm materiału i go po prostu wessało do cylindra

    Heh kolego wybacz ale teraz to poleciałeś po bandzie. 1,5cm od przylgni to tam już nie miało co przepalić trzonka zaworu. Tam już temperatur nie ma. Jeśli faktycznie się tak stało to było to uszkodzenie mechaniczne zaworu. Tylko dlaczego zostało 1mm materiału w tamtym miejscu ?? Zużył się w prowadnicy do tego stopnia??

    Ps. napisz jeszcze czy urwał ci się ssący czy wydechowy zawór.
    Ostatnio edytowane przez Gryf ; 29-01-2011 o 22:55

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Wydech się upalił. Ssący nie miałby nawet od czego.

    Pozostałe zawory wyglądały idealnie, minimalny ślad zużycia na prowadnicy ale można było to zrzucić na normalne działanie.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Jednym słowy zawór wydechowy urwał się z winy materiału. Rzecz normalna nie tylko w silnikach z LPG.

    ---------- Post dodany o godzinie 10:15 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:11 ----------

    Jeżeli zawór upalił się to oznacza ze była nieszczelność, silnik przez dłuższy czas pracował nieregularnie. Wystarczyło dobrze przeciążać silnik i zawór odpadł.

Podobne wątki

  1. [145] 1.4 TS, LPG sekwencja
    Utworzone przez Konewka w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-06-2014, 13:28
  2. Sekwencja
    Utworzone przez Kosi4r w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-10-2008, 07:55
  3. Sekwencja i Alfa 156
    Utworzone przez vito100 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-04-2007, 14:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory