Witam, auto jak w temacie a problemy nastepujace:
Od poczatku po odpaleniu obroty faluja, pobobno regulator wysokiego cisnienia o wyczyscilem ale bez zmian ale cos z nim jest bo po odpaleniu zadane cisnienie to 300bar a ja mam 250-320.
mruga kotrolaka swiec zarowychkazda swieca dostaje prad i kazda grzeje na 100%.
Błedy na kompie (ciagle wracaja po skasowaniu):
P0380- modul podrzewacza swiec zarowych za wysoki czasem za niski sygnal
P0381- kontrolka swiec zarowych
P0480- obwod wentylatora chlodzenia 1
P0481- obwod wentylatora chlodzenia 2
Wentylatory dzialaja na wolnych i niskich obrotach bez problemow.
Moduly podgrzewania swiec mam 3 na kazdym ten sam blad.
Auto czasem ciagnie ze masakra a czasem stary diesel... ale za kazdym razem przekroczyc 150km/h jest niemozliwe. kiedys 180km/h bez problemow a max ma 188km/h.
nie podoba mi sie w pramerach ładowanie turbo na postoju okolo 900 troche ponad. w jezdzie przy okolo 3,5k rmp 19xx ale ciagle bez roznichy czy jazda czy postoj zadane cisnienie jest 0. czy cos z tym? mam troche brudny kolektor dolotowy ale po za tym nie wiem co to...
Wymienialem przeplywomierz kolega z forum uzyczyl swojego u mnie nie czulem zadnej roznicy a on mowil ze na moim gorzej mu ciagnie na niskich obrotach na wysokich ok. turbo czuj ze ciagnie pod nie calych 2k rpm i czasem mam uczucie ze na moment przestaje i czasem znowu ciagnie a czasem juz nie prz 3k rpm ale nigdy mi sie nie stalo przy podlaczonym kompie... niestety bym zobaczyl wtedy parametry.
no i bez wzgledu na wszystko od 3k rpm do 5k rpm wskazowka w jezdzie nie wazne jaki bieg idzie do gory oooospale. do 3k rpm bez problemu. Ma ktos pomysl na takie cos? czemu tak traci moc? bede wdzieczny za pomoc. jak trzeba jeszcze jakies parametry do sprawdze. Pozdrrawiam!