Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Kontrolka EOBD - brak mocy, turbina

  1. #1
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    876

    Domyślnie Kontrolka EOBD - brak mocy, turbina

    Witam

    Od dwóch tygodni jestem rozradowanym posiadaczem AR 147 JTD ale bez 'kwiatków na dzień dobry' się oczywiście nie obeszło. Już mówię w czym problem - w jeździe po mieście problem się nie ujawnił bo jestem raczej spokojnym kierowcą i nie mam ciężkiej nogi ale ostatnio w trasie przy przekroczeniu 3500 obrotów /od 3go biegu wzwyż/ wyskoczył błąd 'motor control system failure'.
    Wiem - znalazłem tu na forum podobne przypadki wiec już jestem po wizycie ASO. Po podłączeniu do komputera zrobili test wtrysku Diesel'a /EDC15 CF3/EOBD// i wykazało błąd P0235 - Ciśnienie doładowania. Założyli przesłonę na elektrozawór EGR i za całość skasowali mnie na 260zł. Powiedzieli, że powinno pomóc a jak nie pomoże to mam się znów odezwać i wtedy przyjrzą się bliżej turbinie.
    Wygląda na to, że ta ich naprawa' niewiele dała bo zaraz po wyjeździe z serwisu znów się pojawił błąd /sprawdzałem tylko raz więc może to przypadek ale dziś jeszcze sie przejadę i zobaczę czy ten sam błąd dalej się powtarza/.
    Auto sprowadzane z Holandii, ma przebieg 260tyś. km /to wyszło przy okazji na komputerze bo licznik pokazuje 210tyś. km /. Ale usłyszałem, że stan faktyczny auta jest lepszy od niejednego z przebiegiem 160tyś. km. Zresztą auto oglądał niejeden mechanik i to co się da sprawdzić gołym okiem jest w na prawdę dobrym stanie.