Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: [33] zaniki napięcia na pompę paliwa

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Jesion
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Dolny Śląsk
    Auto
    AR 33 1,7 ie; AR 75 2,0 T.S.
    Postów
    108

    Domyślnie zaniki napięcia na pompę paliwa

    Witajcie,
    proszę doradźcie mam dziwne akcje z napięciem na pompę paliwa. Myślałem, że to przekaźnik, ale po przekręceniu kluczyka przekaźnik pstryka a na wyjściu napięcie na pompę 0,45v, zmieniałem przekaźnik i to samo. Psikałem kontaktem do styków i czasem pojawiało się napięcie i pompa chodziła. Potem znów to samo. Mierzyłem czy dochodzi 12v do przekaźnika i jest ok. Robiłem oględziny podstawy przekaźnika kable niepourywane. Czy możliwe, że pogniły, zaśniedziały tak mocno końcówki kabli, że gubi prąd? Jak przekręcałem stacyjkę przekaźnik pstrykał i słychać było jak chwilę chodzi pompa i potem się wyłącza, ale tak było zawsze w 33-trójce. Teraz słychać pstrykanie przekaźnika, ale brak napięcia na przewodzie do pompy?
    Ostatnio edytowane przez Jesion ; 12-03-2018 o 12:12

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Jesion
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Dolny Śląsk
    Auto
    AR 33 1,7 ie; AR 75 2,0 T.S.
    Postów
    108

    Domyślnie

    alfa seria 2 z 89', nikt nie miał problemów z elektrycznością?

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Jesteś pewny, że sposób załączania jest zgodny z fabrycznym? Pytam, bo zarówno w dwóch różnych systemach III serii, z jakimi miałem styczność, jak i np. Alfie 75TS przekaźnik od pompy odpalany jest przez kompa po wykryciu obrotów wału. Może ktoś przerabial instalację i faktycznie zaśniedziały styki.

    Swoją drogą, zawsze jest akurat dokładnie te 0,45V? Jesteś pewien pomiarów? To dokładnie wartość na stykach kompa do (odpiętej) sondy lambda, stąd wątpliwość.

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Alfa Romeo 33
    Postów
    6

    Domyślnie

    Zmierzylbym napięcie na wyjściu przekaźnika do pompy kolor kabla chyba taki lekko różowy albo lekko kawowy nie pamietam , i wtedy bedzie wiadomo czy napięcie nie jest gdzies przerwane w drodze do pompy.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    sprawdź przewody przekaźnik>pompa>masa, sprawdź czy pompa ok. bezpiecznik?
    2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
    33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
    www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo

Podobne wątki

  1. Jak zamontować pompę paliwa V6?
    Utworzone przez lolix w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 11:31
  2. Zaniki napięcia!!!
    Utworzone przez vito100 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-08-2007, 00:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory