Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Temat: [166] Air conditioner faulty - komunikat na wyświetlaczu

  1. #1
    fokusek
    Gość

    Domyślnie [166] Air conditioner faulty - komunikat na wyświetlaczu

    Witam...

    Tydzień temu kupiłem AR 166 2,4JTD 1999r. Jestem laikiem jeśli chodzi o to auto. Z góry proszę o wyrozumiałość. Mam problem. Na wyświetlaczy zaraz po włączeniu zapłonu pojawia się komunikat: Air conditioner foulty. Please kontact workshop! Klima działa bez zarzutu. Temperatura i siła nawiewu jest prawidłowa. Chodzi tylko o to że denerwuje mnie ten napis. Czy tak naprawdę jest wszystko w porządku? Jak mam to naprawić? Z góry dziękuję z pomoc...

    Pozdrawiam
    Fokusek
    AR 166 2,4jtd 1999r.

  2. #2
    areks
    Gość

    Domyślnie

    Hey
    Mi sie chyba tez wyswietla ten sam komunikat ale w jezyku wloskim.
    Z tego co sie dowiedzialem w serwisie klimatyzacji to jest to komunikat ktory informuje o konczacym sie plynie w klimatyzacji.
    U mnie tez klima normalnie zalacza, chlodzi i jest ok.
    Czy masz u siebie inne objawy??

  3. #3
    Sysio166
    Gość

    Domyślnie

    Męczę się z tym już kilka ładnych miechów. Zauważcie, ze przy zamknięty obiegu powietrza napis się nie wyświetli, jak tylko naciśniecie tą strzałkę i włączycię obieg z zewnątrz klima natychmiast się zawiesi-macie to samo?? Coś tam gdzieś tam się nie otwiera i nie przepuszcza powietrza, nie pamiętam nazwy. Koszt części to 60-70zł, ale robocizny już dużo większy, bo trzeba rozebrać całą deskę rozdzielczą i szukać po kolei, który to "zaworek" się nie uchyla-tak wytłumaczono mi to w zeszłym roku w ASO. Chyba każda 66 wcześniej czy później na to zachoruje...

  4. #4
    Dj_Direct
    Gość

    Domyślnie