Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: [166] kontrolka - bagaznik

  1. #1
    maly_swd
    Gość

    Domyślnie [166] kontrolka - bagaznik

    Witam.
    Po moich podbojach na arkuszowej 2a okolo 2tyg temu spierniczyli cos z czujnikiem od bagaznika. Od tamtej pory caly czas mam kontrolke, iz jest on otwarty (a to wkur.... bo alarm swiruje).

    Moje pytanie gdzie to cholerstwo mozna zlokalizowac (czujnik), aby go ewentualnie odlaczyc/poprawic
    ps. najlepiej jak by to byl manual w postaci "FOTKI"

    pozdrawiam.
    Rafal

  2. #2
    cromik
    Gość

    Domyślnie

    Czujnik jest w zamku klapy.

  3. #3
    maly_swd
    Gość

    Domyślnie

    piszac "w zamku", masz w srodku tam gdzie sie wklada kluczyk (klapa), czy w tym...hhmmmm jak to nazwac -tam gdzie sie zatrzaskuje zamek (to nad tablica rejestracyjna

    sorka za glupie pytanie (jestem programista) i na samochodach sie nie znam ani troche

    wiec jak by ktos mial checi zrobic fotke:] i zaznaczyc gdzie to dokladnie i jak to mozna "rozebrac" aby ew. naprawic

  4. #4
    TomekT
    Gość

    Domyślnie

    Witam,
    Co prawda to mój pierwszy post na tym forum, ale tak się składa że też mam jazdy z czujnikiem zamknięcia klapy...

    Cytat Napisał maly_swd
    -tam gdzie sie zatrzaskuje zamek (to nad tablica rejestracyjna
    Dokładnie w zatrzasku zamka

    Cytat Napisał maly_swd
    -wiec jak by ktos mial checi zrobic fotke:] i zaznaczyc gdzie to dokladnie i jak to mozna "rozebrac" aby ew. naprawic
    Trzeba będzie :
    - zdjąć tapicerkę klapy - 1 śrubka w uchwycie + kilka plastikowych kołków
    - rozłączyć złączkę czujnika zamknięcia klapy (jest tylko kabelek idący do samego zatrzasku - trzeba uważać żeby się nie pomylić przy rozłączaniu więcej niż jednej wtyczki, bo niektóre pasują nawzajem do siebie - u mnie przy naprawie lakierniczej spece się pomylili - efekt - spalony przekaźnik oświetlenia, bezpiecznik otwierania klapy, uszkodzony alarm i pewnie coś jeszcze...)