Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Sprawdzenie Alfy 156 w Radomiu

  1. #1
    Darknesone
    Gość

    Domyślnie Sprawdzenie Alfy 156 w Radomiu

    Witam jestem bardzo zainteresowany kupnem Alfry Romeo 156 http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-bar...C15900564.html jestem zakochany w tym aucie mimo czestych awarii zawieszenia, ale podobno silniki JTD są bardzo udane to prawda?

    Niestety jestem laikiem i moje przejechanie się do Radomia i obejżenie auta nic nie da , a potrzebuję fachowej opini i pomocy. Posiadałem Opla Vectre B w gazie i powiedziałem sobie nigdy więcej gazu... Jeśli możecie to prosiłbym o opinie na temat tego silnika i czy warto. Dzięki z góry i pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689

    Domyślnie

    Cytat Napisał Darknesone Zobacz post
    Witam jestem bardzo zainteresowany kupnem Alfry Romeo 156 http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-bar...C15900564.html jestem zakochany w tym aucie mimo czestych awarii zawieszenia, ale podobno silniki JTD są bardzo udane to prawda?

    Co do silników się zgodzę. Natomiast jakiś czas temu wyczytałem na innym forum, że nie kupuje się z Radomskich komisów samochodów. Co to tej Alfy... Na pierwszy rzut oka widać, że miała przeszłość wypadkową. Maska nie jest tak dopasowana do lamp jak powinna.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomito
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Kielce / Gdańsk
    Auto
    AR 156 1.8 TS 2003 benzyna | Chevrolet Tahoe 2002 5.3 V8 | W oczekiwaniu aż Stelvio stanieje...
    Postów
    471

    Exclamation

    Cytat Napisał Darknesone Zobacz post
    Witam jestem bardzo zainteresowany kupnem Alfry Romeo 156 http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-bar...C15900564.html jestem zakochany w tym aucie mimo czestych awarii zawieszenia, ale podobno silniki JTD są bardzo udane to prawda?