Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: 145 1.9 TD coś dla silnika??

  1. #1
    BlaCkMagic
    Gość

    Domyślnie 145 1.9 TD coś dla silnika??

    nie wiecie, czy mozna "wrzucic" coś do silniczka DIESELA 1.9 TD do mojej alfki 145, nie znam się nie wiem, chodzi mi o jakiegoś chipa albo inny zmyslny wzmacniacz mocy??
    Nie żeby moja bella była mułem, bo jak na diesela leci bardzo ładnie, ale może moglaby jeszcze ładniej

  2. #2
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    mnie zawsze kusiło żeby do jakiegioś turbodiesla wsadzic stożek. Ciekawe jakie byłyby efekty i jal by to brzmiało

  3. #3
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Napewno jakis wirusik
    :arrow: http://www.forum.alfaholicy.org/topi...jtd-vt4016.htm
    tu troche mozna poczytac jakie koledzy maja dowiadczenia z diselkami :twisted:

    pozdr
    [*]


  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar czarek145
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Środa Wlkp.
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm
    Postów
    209

    Domyślnie

    Cytat Napisał robak#21
    Napewno jakis wirusik
    :arrow: http://www.forum.alfaholi...-jtd-vt4016.htm
    tu troche mozna poczytac jakie koledzy maja dowiadczenia z diselkami :twisted:
    Zgadza się robak ale kolega BlackMagic ma dieselka starszej generacji (nie JTD) a tych silników nie da się niestety zawirusować. Tak więc chiptuning nie wchodzi w grę, ale na pewno da się jakoś podkręcić autko.

  5. #5
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał czarek145
    Cytat Napisał robak#21
    Napewno jakis wirusik
    :arrow: http://www.forum.alfaholi...-jtd-vt4016.htm
    tu troche mozna poczytac jakie koledzy maja dowiadczenia z diselkami :twisted: