Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: 145 LPG 1.4 vs 1.6 TS vs boxer

  1. #1
    Mats
    Gość

    Domyślnie 145 LPG 1.4 vs 1.6 TS vs boxer

    w niedalekiej przyszlosci chcialbym kupic AR 145, kwestia pozostaje silnik, 1.4 czy 1.6? boxer czy TS? wiem jedno, alfa musi byc zagazowana, chcialbym sie dowiedziec o wasze opinie i wrazenia z jazdy takimi samochodami, z takimi silnikami i z instalacja gazowa.... co bedzie lepsze i tansze w utrzymaniu oraz serwisie, czym sie kierowac w czasie zakupu i na co zwracac uwage. na zakup Belli mialbym okolo 6500-7500 zl. jestem uczniem wiec koszty eksploatacji sa dla mnie naprawde istotne.
    z gory dzieki za odpowiedzi

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,469

    Domyślnie

    poszukaj troche jest sporo informacji o zagazowanych alfach
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    william1985
    Gość

    Domyślnie

    Po pierwsze, jeśli jesteś uczniem to nie kupuj Alfy. Te auta są ładne, fajnie się nimi jeździ itp itd. Jest jedno ale. Są dosyć awaryjne i ich serwis jest drogi.
    Mam Alfe 146,kupiłem jakieś 3 miechy temu. Silnik 1.6 TS chodzi super,mam sekwencyjny gaz i nie narzekam. Licz się z tym, że po zakupie takiego auta czeka Cię wymiana rozrządu a to nie jest tania zabawa (same części - 2 rolki i pasek to koszt troche ponad 200 PLN, ale robocizna sporo więcej bo paskudna to robota). Poza tym, Alfy są paliwożerne, moja pali 13 litrów gazu przy normalnej jeździe po miescie a benzynki weźmie midzy 10 a 11 litrów.