Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: czy do tego radia podłączę monitor ????

  1. #1
    norbiwolow
    Gość

    Domyślnie czy do tego radia podłączę monitor ????

    mam pytanie bo w tej materii jestem laik - czy do radia JVC KD-AVX33 podłączę zewnętrzny monitor aby np zabudować go w desce rozdzielczej lub zagłówkach

    jaki panel lcd do tego by sie nadał tak aby obraz był ok i nie wydać sporej kasy





    z góry dzieki za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Z tego co sie orientuje to te radyjko posiada wyjście AV czyli nie będzie problemu.
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sylwiniusz
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Tomaszów Maz.
    Auto
    1.8 TS 156 98r
    Postów
    96

    Domyślnie

    mój koleszka ma takie radio model chyba taki jak ten bynajmniej bez nawi bo jvc ma model z nawi i bez ma osobny monitor 7cali wszystko dziala bez zarzuty takrze smialo podepniesz
    Meravigliosa Creatura-ar156

  4. #4
    adi599
    Gość

    Domyślnie

    monitorek podepniesz bez problemu,to radio posiada platerowane złotem terminale wyjściowe AV (przód/tył/centralny/subwoofer/video)nie chwalac sie :mrgreen: kupilem w tamtym roku i jestem zadowolony,pozdrawiam

  5. #5
    norbiwolow
    Gość

    Domyślnie

    faktycznie radio wymiata na maxa możliwościami

    mam kolejny problem z odtwarzaniem filmów ( teledysków )
    sciągam z youtube programikiem youtubedownloader w formacie flv i przerabiam na mpg - wrzucam na dvd i nie działa dodatkowo na dvd dorzucam parę mp3 , jakiegos jpg a jak włoże dvd do radia to widzi tylko mp3