Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Czy to tylko ja nie potrafię płynnie ruszać, czy to problem z Julką?

  1. #1
    TheRealDeal
    Gość

    Domyślnie Czy to tylko ja nie potrafię płynnie ruszać, czy to problem z Julką?

    Temat pół żartem pół serio, bo wydaje się, że coś może być na rzeczy Dotychczas tłumaczyłem ten "problem" faktem, że mogę nie puszczać sprzęgiełka płynnie, może to wina używania klawiatury od ponad 20 lat, ale mniejsza z tym. Aby samochód ruszył płynnie muszę się bardzo postarać, więc nie jest niemożliwe, ale z drugiej strony mnie się to wydaje być dziwne biorąc pod uwagę moje doświadczenia z innymi samochodami(zaledwie 10 lat jestem kierowcą, nie będę tutaj zgrywał mistrza kierownicy tira ).

    Aby nie przedłużać posta - ponieważ ostatnio przybywa Julek na ulicach to miałem okazję się kilka razy przyjżeć temu jak ruszają inni i tutaj małe zaskoczenie - okazało się, że większość ma ten sam "problem". Pomiędzy jedynką a dwójką jest rzut do przodu, za mało gazu, za szybko puszczone sprzęgło.

    Czy ktoś ma jakiejś spostrzeżenia w tym temacie, problem z Julką, czy większość kierowców Julek powinno się l2drive?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA Progression Alfa Rosso + 17"SS
    Postów
    96

    Domyślnie

    Cytat Napisał TheRealDeal Zobacz post
    Temat pół żartem pół serio, bo wydaje się, że coś może być na rzeczy Dotychczas tłumaczyłem ten "problem" faktem, że mogę nie puszczać sprzęgiełka płynnie, może to wina używania klawiatury od ponad 20 lat, ale mniejsza z tym. Aby samochód ruszył płynnie muszę się bardzo postarać, więc nie jest niemożliwe, ale z drugiej strony mnie się to wydaje być dziwne biorąc pod uwagę moje doświadczenia z innymi samochodami(zaledwie 10 lat jestem kierowcą, nie będę tutaj zgrywał mistrza kierownicy tira ).