Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41

Temat: Prośba o pomoc w przetłumaczeniu dokumentów i rejsracji

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie Prośba o pomoc w przetłumaczeniu dokumentów i rejsracji

    Witam właśnie zakupiłem swoją pierwszą Alfę 159 , niestety jest ona sprowadzana z Włoch i takie też ma papiery ,
    jest to również moje pierwsze auto sprowadzane i nie mam doświadczenia w sprawach rejstracji auta z zagranicy
    chciałbym się dowiedzieć czy posiadam wszystkie potrzebne dokumenty do rejstracji jeśli tak może znacie kogo kto
    wie co dalej powinienem zrobić , gdzie się udać z góry dziękuję za POMOC>>>>>



  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maikel Zobacz post
    Witam właśnie zakupiłem swoją pierwszą Alfę 159 , niestety jest ona sprowadzana z Włoch i takie też ma papiery ,
    jest to również moje pierwsze auto sprowadzane i nie mam doświadczenia w sprawach rejstracji auta z zagranicy
    chciałbym się dowiedzieć czy posiadam wszystkie potrzebne dokumenty do rejstracji jeśli tak może znacie kogo kto
    wie co dalej powinienem zrobić , gdzie się udać z góry dziękuję za POMOC>>>>>



    Kolego, tysionc pincet razy było, co się robi z Włochem. Pisałem ja, pisali inni... poszukaj.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar tradelux
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Brera
    Postów
    217

    Domyślnie

    To handlarz nie dał przetłumaczonych dokumentów? Pewnie jeszcze kazał akcyzę zapłacić i podpisywałeś umowę na Włocha?! ;>

  4. #4