Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Alfa 166 (być może inna?) czy lepiej od razu zapomnieć?

  1. #1
    amator
    Gość

    Domyślnie Alfa 166 (być może inna?) czy lepiej od razu zapomnieć?

    Witam serdecznie Alfaholików i nie tylko! Na wstępie zaznaczę, że to mój pierwszy post (więc proszę wybaczyć i jestem otwarty na krytykę) i mam nadzieję, że na dłużej zagoszczę u Was. Jestem typowym laikiem i po prostu nie znam się na Alfach. Proszę również jeśli pojawił się już taki wątek abyście odesłali mnie do niego i już nie będę Was męczył nowym.
    To może przejdę do sedna. Jeżdżę Seatem Altea FR (wcześniej volvo s40 2.0 turbo). Mam dosyć klekota pod maską, a przy okazji sytuacja życiowa chwilowo "przycisnęła mnie" i muszę pozbyć się Seata. +/- obliczam, że będę w stanie kupić auto do 13 tyś. pln. Wymarzyła mi się AR 166 3.0 v6 chyba z wiadomych względów (wygoda, mocny silnik o pięknym brzmieniu, znakomita sylwetka pomimo upływu lat). Moje pytania to:
    1. Czy jest sens w ogóle szukać jakiejś z gazem lub zakładać gaz? - robię 70-100km dziennie i po prostu nie widzę innej opcji dla mojego portfela
    2. Czy w ogóle znajdę takowe Alfy w takim zakresie cenowym?
    3. Z jakimi kosztami mogę liczyć się na "dzień dobry"?
    4. Jeśli nie ten silnik, to może inny lub po prostu inny model Alfy?

    Bardzo proszę o odpowiedzi i w razie co po prostu od razu zrzućcie mnie z mojej chmurki i wybijcie pomysł z głowy. Bardzo możliwe, że wiele ważnych informacji nie przekazałem więc proszę pytać, a ja na pewno będę szybko odpowiadał.

    Pozdrawiam czytelników i pomocników!

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Za 13 tys. znajdziesz, ale jeżeli priorytetem jest koszt przy dystrybutorze, to chyba rozsądniej będzie JTD.
    Jeżeli mimo wszystko 3.0 V6, to przejdę do rzeczy: