Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Temat: Jutro odbieram swoją pierwszą Alfę... proszę o wskazówki :)

  1. #1
    JaGGeR
    Gość

    Domyślnie Jutro odbieram swoją pierwszą Alfę... proszę o wskazówki :)

    Siemanko

    Mój pierwszy post na tym forum więc proszę się nie śmiać

    Na przekór zdrowemu rozsądkowi i ostrzeżeniom znajomych zdecydowałem się na zakup
    Alfa Romeo 145 1,6 TS.... 2000 rocznik....

    Jutro rano odbieram autko z komisu - byłem u mechanika, stan techniczny jest ok, silnik pracuje cichutko, nie walona, ale proszę o rady: na co zwrócić szczególną uwagę, bo przyznam, że jestem zielony jeśli chodzi o tę markę.

    Może ma ktoś jakieś linki bądź informacje ze specyfikacji dla silnika 1,6 120 km ??
    spalanie? osiągi? wady zalety itp ?

    Serdecznie dziękuję za każdą pomoc


    JaGGeR

  2. #2
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    tu masz dane: http://www.alfa145.co.uk/specs.html
    na tamtym forum tez ciekawe rzeczy mozna znalezc

    co do silnika TS - trzymaj poziom oleju przy gornej kresce, nie deptaj na zimnym silniku, wymien rozrzad, olej zmieniaj co 10 tys i kupuj tylko markowy...

    w 145 trzeszcza plastiki, galka od regulacji wysokosci fotela nie jest przyklejona i nie wiem co jeszcze

    a zalety to stosunkowo dobre trzymanie drogi, osiagi... jak na auto tej klasy

    silnik powinnien byc glosny - w porownaniu do niemcow czy francuzow :mrgreen:

    aha
    i koniecznie poszukaj mechanika sprawdzonego przez jakiegos alfiste

    aha 2
    tu masz instrkucje http://www.forum.alfaholicy.org/topics4/214.htm

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie