Strona 20 z 29 PierwszyPierwszy ... 1011121314151617181920212223242526272829 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 287
  1. #191
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,903

    Domyślnie

    Cytat Napisał andzia
    Jestem tu nowicjuszka i nie mam pojecia jak wygladaja te naklejki na szyby i pod tablice i jeszcze taki wypas jak wpisany nick. Fajna sprawa chetnie bym poprosiła o takie gadzety .
    Chyba już troche za późno...trzeba będzie czekać następną edycję, która pewnie nie będzie prędko. Ewentualnie skontaktuj się z Gosią na PW.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V 120KM

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  2. #192
    Ragnar
    Gość

    Domyślnie

    Hallolooo Panie i Panowie, a jak z tymi zapisami jak todebrac iel kosztuje etc jestem nowy wiec poprosze o jakies instukcje

  3. #193
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,903

    Domyślnie

    Patrz post wyżej
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V 120KM

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  4. #194
    Scrat
    Gość

    Domyślnie

    Czy może ktoś coś wie w tym temacie :?:

  5. #195
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,903

    Domyślnie

    Rozmawiałem dziś z Gosią. Zamówienia były juz wysyłane, teraz czekamy aż gaadżety wrócą z firm
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V 120KM

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  6. #196
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Kurzcze a myślałem że chociaż na Wielkanoc się uda

  7. #197
    wera
    Gość

    Domyślnie

    ufff, nie brałam kalendarza

  8. #198
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wera
    ufff, nie brałam kalendarza
    moim zdanie to jest jedna wielka sciema!! nie wierze juz ani w kalendarz,ani kubek ani zadna rzecz !!! trudno mi to wszystko pojac,ale coz zrobic!!!

  9. #199
    gosia
    Gość

    Domyślnie

    wszystko za niedługo bedzie a nie pisze nic na tym forum bo jak widz ejak sie w tym temacie zachowuja coniekturzy (co-niektórzy przyp. moderator)i jhakimi tekstami wala to rece opadaja, coz czasami cos musi potrwac krocej cos dluzej ale bez przesady do cholery jak sie prawie rok zapisywali chetni na gadzety to nikt nie marudził, pare miesiecy wpłat tez było ok, ale najlepiej jakby wszytstko było odrazu a tak sie nie da.
    DO KORCZA: nie skomentuje
    P.S. prosze mnie nie meczyc pytaniami na temat gadzetów na gg lub wyznaczyc do tego jedna osobe a nie 10 dziennie mi pisz ei oczywiscie zaden sie nie pofatyguje zeby tutaj cos napisac, bo po co, w sumie ja to moge robic , ok. Ale jak wymagacie czegos od człowieka to troche szacunku i czasami warto uwazac na słowa, i tak na marginesie nikt juz sie nie moze zapisac.Jak wysle to napisze moze co do niektorych dotarło a jak nie to ktos moze usunac sobie mojeo posta.

  10. #200
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    Gosia tu nie chodzi o to czy ja czy ktos inny ma pretensje!problem jest calkiem inny,mianowicie uwazam ze powinas czasami jednak zajrzec na forum i cos napisac co jak i kiedy!

    zwyczajne informacje,Ja sie niepokoje,ludzie sie nie pokoja i sie wcale temu nie dziwie!

Podobne wątki

  1. Kubki ceramiczne - ZAPISY ZAMKNIĘTE
    Utworzone przez flatbeet w dziale Sklep
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-10-2012, 19:48
  2. Kubki termiczne - ZAPISY ZAMKNIĘTE
    Utworzone przez flatbeet w dziale Sklep
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-03-2012, 21:26
  3. Kubki termiczne - ZAPISY ZAMKNIĘTE
    Utworzone przez flatbeet w dziale Sprawy organizacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-03-2012, 21:26
  4. Kubki Alfaholików - ZAPISY ZAMKNIĘTE
    Utworzone przez bobryt w dziale Sklep
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-05-2010, 11:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory