Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Zakup pierwszego auta - [langtitle=nt]Alfa[/langtitle] GT 1.8 Benzyna

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2017
    Auto
    Brak
    Postów
    1

    Domyślnie Zakup pierwszego auta - [langtitle=nt]Alfa[/langtitle] GT 1.8 Benzyna

    Witam serdecznie,

    chciałbym zakupić swoje pierwsze auto i zastanawiam się nad Alfą Romeo GT 1.8 Twin Spark, benzyna. Budżet na zakup auta, rejestrację i ubezpieczenie to około 15 tys.

    Niestety sporo jest opinii na temat tego samochodu, niektórzy twierdzą, iż jest on awaryjny i drogi w utrzymaniu, a niektórzy wręcz przeciwnie. Jestem laikiem motoryzacyjnym, dlatego prosiłbym o wasze spostrzeżenia na temat tego auta i najlepiej osoby, które taki model użytkowały/użytkują
    Zastanawiam się również nad zakupem Opla Astry H i jeżeli była by osoba, która miała styczność z dwoma tymi autami to bardzo prosiłbym o jakieś porównanie.

    Głównie interesują mnie informacje na temat:
    - awaryjności
    - czy części podlegające wymianie po pewnym okresie eksploatacji są stosunkowo drogie na tle innych aut?
    - czy auto jest drogie w utrzymaniu zakładając, że jest zadbane oraz prawidłowo użytkowane?

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje !

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.8 TS
    Postów
    14

    Domyślnie

    Cześć!