Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Imitacje nowych przednich swiatel nie dzialaja

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2022
    Auto
    Alfa Romeo mito
    Postów
    3

    Angry Imitacje nowych przednich swiatel nie dzialaja

    Witam musialem kupic nowe swiatla do mojego mito niestety orginalow nie produkuja i dali mnie zamienniki swiatla dotarly lecz tu sie zaczyna problem wtyczki sa inne zamowilem adapter lampy sa h7 ja orginalne mam ds1 czyli xenony adapter dotarl podlaczylem i nic diody led do swiatel dziennych nie dzialaja wlanczaja sie tylko jak wlacze dlugie jedynie co sie swieci to swiatla od migaczy pomyslalem ze kupie canbusa niestety po podlaczeniu canbusa to jeszcze gorzej nic nie dziala

    Nie jestem zbyt mechanikiem prosze o pomoc bo za 2miesiace mam przeglad a bez swiatel to lipa

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Silesia
    Auto
    156
    Postów
    366

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kajetan30 Zobacz post
    Witam musialem kupic nowe swiatla do mojego mito niestety orginalow nie produkuja i dali mnie zamienniki swiatla dotarly lecz tu sie zaczyna problem wtyczki sa inne zamowilem adapter lampy sa h7 ja orginalne mam ds1 czyli xenony adapter dotarl podlaczylem i nic diody led do swiatel dziennych nie dzialaja wlanczaja sie tylko jak wlacze dlugie jedynie co sie swieci to swiatla od migaczy pomyslalem ze kupie canbusa niestety po podlaczeniu canbusa to jeszcze gorzej nic nie dziala

    Nie jestem zbyt mechanikiem prosze o pomoc bo za 2miesiace mam przeglad a bez swiatel to lipa
    Tak z ciekawości dlaczego kupiłeś zamienniki a nie na przykład używane oryginały? Podejrzewam że tutaj nic poza zmianą na takie lampy jakie były nie pomoże. Chyba że w komputerze zmienisz programem lampy na zwykłe i zrobisz osiowanie, ale szanse są marne. Oddaj te zamienniki i kup używki z ksenonem.
    Lancia Lybra SW 2.4 JTD 136KM była
    Lancia Lybra SW 2.4 JTD 140KM była