Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Temat: Moja pierwsza Alfa - pytania i spostrzeżenia

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Auto
    Giulia 2.0T MY23
    Postów
    48

    Domyślnie Moja pierwsza Alfa - pytania i spostrzeżenia

    Cześć

    Po ponad 10 latach wierności Subaru z różnych względów zasiadłem za kierownicą Giuli 2.0T Sprint MY23 z salonu
    Jako, że nie mam zbyt dużo doświadczenia z samochodami poza Subaru, mam kilka spostrzeżeń i pytań, które może pomożecie mi potwierdzić lub zaprzeczyć:

    1. Pilot w kluczyku: wydaje mi się, że działa z bardzo małej odległości (takie 5-10m). W Subaru Outbacku było to bardziej 50m. Tak ma być, czy mam narzekać w ASO?
    2. Trochę irytuje szeroko omawiany lag skrzyni przy starcie. Czy w ogóle pojawił się jakiś sposób na to? Ponoć przed liftem tak nie było, może da się wrzucić inną mapę?
    3. Jadąc w wietrzną pogodę przy ok 170km/h na autostradzie zauważyłem, że faluje maska. Wydaje mi się, że to po prostu miękka blacha wpadła w rezonans. Przy tej prędkości raczej nie miałem czasu na przemyślenia i głębsze obserwacje. Ktoś coś takiego zauważył?
    4. Jak działa domykanie/otwieranie szyb z pilota? Jak próbuję to za którymś razem w końcu się udaje, ale sam już nie wiem jaka jest poprawna procedura.
    5. Pisk cewki po wciśnięciu Start bez uruchomienia silnika (czyli bez hamulca). Ktoś wie co to? Aż poszedłem do salonu i sprawdziłem na świeżaku stojącym na wystawce i wydaje się było to samo, ale ciszej, choć to może być po prostu efekt akustyczny garaż vs hala wystawowa.
    6. Jak najlepiej podejść do dorzucenia lotki na bagażniku? ASO robi takie rzeczy czy to raczej już zewnętrzna firma? Jak z gwarancją? Ktoś robił?
    7. Czy da się softowo uruchomić asystenta kierowcy+ (mam bez plusa) czy to wymaga dodatkowego sprzętu?