Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: metalowe elementy deski rozdzielczej ?

  1. #1
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,301

    Domyślnie metalowe elementy deski rozdzielczej ?

    Jakie znacie dostępne wykończenia panelu centralnego w desce 156tki po FLu ?
    Powszechne najbardziej to plastik "pociągnięty" srebrzanką
    Widziałem też w czymś imitującym włókno węglowe.
    Może spotkał się ktoś z metalowymi (nie imitacja metalu) elementami tych części ? (tak samo kółka wokół tub zegarów + elementy kierownicy z przyciskami, no i popielniczka, panel radia, plastik wokół lewarka biegów)
    Może znacie jakieś firmy które mogłyby się podjąć wykonania tego (nie znam się na technologii obróbki metali - ale to byłby chyba odlew jak felgi?)

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Ktoś już poruszał ten temat. 156 po fl z fabryki wychodziła tylko ze srebrną konsolą. Widziałem kiedyś na allegro zrobioną coś na kształt karbonu, ale to z pewnością okleina. Wykonanie takiego odlewu z aluminium (byłoby najlżejsze) kosztowałoby pewnie tyle co połowa samochodu... Jak już chcesz zmienić coś, to właśnie najlepiej okleić, ale całkowicie fachowo i profesjonalnie, materiałami z najwyższej półki w jakiejś firmie specjalizującej się takimi zabiegami. Można też poflockować, ale jaki dałoby to efekt, nie wiem.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  3. #3
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post