Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: 156 1.8 TS Mala moc duze spalanie...(dziwny problem)

  1. #1
    Rola
    Gość

    Domyślnie 156 1.8 TS Mala moc duze spalanie...(dziwny problem)

    czesc.Niedawno kupilem AR 156 1.8 ts .jest to moja pierwsza Alfa i jestem kompletnie zielony.problem jest z moca i spalaniem samochodu.na postoju na luzie auto wchodzi na obroty(silnik troche nierowno pracuje)ale gdy wrzuce bieg auto strasznie muli i dlawi sie,potem jest troche lepiej.przytym duzo pali.tu chyba nie chodzi jak w wiekszosci przypadkow (z tego co czytalem na tym forum)o przeplywomierz...z autem nie bylo nic jeszcze robione od kiedy je kupilem.dopireo w pondz jade cos sprawdzac.kupilem je zw na dobra cene i swietnie utrzymane wnetrze oraz lakier(zero rdzy!)Prosze was o porady dla poczatkujacego alfisty i oczywiscie o wyrozumialosc.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Pierwsze co powinieneś zrobić to podpiąć pod komputer, bo nikt tu nie ma szklanej kuli i nie wywróży co to za usterka. Jeśli nie posiadasz ani kabla ani programu to uzupełnij profil o miejscowość i następnie napisz w dziale regionalnym to może ktoś podepnie Alfe pod kompa i sprawdzi co się dzieje. A jak już będziesz coś wiedzieć to wtedy napisz temat i może coś się wymyśli.

  3. #3
    Rola
    Gość

    Domyślnie

    bylem u dwoch kolesi ktorzy podpinali.jeden jakims starym kompem w ogole sie nie polaczyl,a drugi podpinal 2kompy z ktorych jeden nie wykryl zadnego bledu a kolejny tylko immobilizer.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie