Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23
  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,359

    Domyślnie

    Cytat Napisał PietereQ
    Albo nie pali na wszystkie gary albo mogą być problemy z kompresją
    Nieno, wtedy silniczek musialby nierowno pracowac, szczegolnie przy wkrecaniu na obroty, a jak mowilem jest ok, wkreca sie do 6k rowno i bez problemow

  2. #12
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    A przypadkiem nie ma zuzytych lozysk walu? moze jest podbity walek sprzeglowy?
    Gdybam - na to sie zwraca uwage przy autach z napedem na tylne kola, jaki jest stan krzyzakow? i lozyski igielkowych na nich?

  3. #13
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    75 ani żaden transaxle nie ma krzyżaków. W giuliettcie na bank była to wina poduszek pod skrzynią. Sprawdz to. Nie ma cudów, a przyczynę trzeba znalezc bo tak to się nie da jezdzić.... Jeśli chodzi o silnik to mam do sprzedania 1.8 DOHC w stanie igła za 6 stówek (przepraszam za odbieganie od tematu, ale to tak na marginesie). Daj znać czy sprawdziłeś poduchy.

  4. #14
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Twoj problem z wibracjami wynika z braku wypoziomowania walu napedowego w stosuku do silnika i skrzynki biegow.
    Skutek jest taki ze do pewnej predkosci obrotowej walu laczniki gumowe sie wyrabiaja, powyzej niej nie nadazaja sie naddawac (uginac) i stad te wibracje.
    Silnik, skrzynka i wal musza byc idealnie w jednej osi wzdloz samochody od gory i z boku.
    Powodzenia przy pracach.

  5. #15
    ViP Romeo Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM
    Postów
    1,619

    Domyślnie

    proponuje sprawdzić górne mocowanie silnika wczoraj alfak 33 znajomego podobnie gadała a okazało sie że to uchwyt z gumowym simerblockiem na zawiesiu silnika- wymieniliśmy i tera to nawet szklanke możesz położyć na silniku i nic - może to to??!!

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,359

    Domyślnie

    Cytat Napisał bassman
    Twoj problem z wibracjami wynika z braku wypoziomowania walu napedowego w stosuku do silnika i skrzynki biegow.
    Skutek jest taki ze do pewnej predkosci obrotowej walu laczniki gumowe sie wyrabiaja, powyzej niej nie nadazaja sie naddawac (uginac) i stad te wibracje.
    Silnik, skrzynka i wal musza byc idealnie w jednej osi wzdloz samochody od gory i z boku.
    Powodzenia przy pracach.
    No wlasnie, z jednej strony ta teza wydaje sie dosc prawdopodobna, z drugiej, jesli nawet to czemu mialo by tak sie stac, skoro auto nie ma sladow jakichs wiekszych uderzen.
    Przejade sie w tym tygodniu do tego goscia, ktorego mi polecales i zobaczymy coz on poradzi.

  7. #17
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    I jak byles? Jakie wiesci?

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,359

    Domyślnie

    Cytat Napisał bassman
    I jak byles? Jakie wiesci?
    Nie moglem trafic, bylem w dwoch warsztatach, ale nikt tam nie znal tego nazwiska i w koncu sie zrobila sie 18. W kazdym razie dzwonilem na informacje i mam juz do niego numer takze jak bedzie chwila to umowie sie i podjade.

  9. #19
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    To czekam na wiesci, jak bedziesz jechal to daj znac, jak nie bede w pracy to pojedziemy razem.

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,359

    Domyślnie

    Cytat Napisał bassman
    To czekam na wiesci, jak bedziesz jechal to daj znac, jak nie bede w pracy to pojedziemy razem.
    Cholercia, bylem dzisiaj wlasnie miedzy 16-17, sorki, ze nie dalem znac, nie chcialem sie narzucac :?
    W kazdym razie warsztacik zrobil na mnie ogromne wrazenie swoim klimatem. Wszedzie czysto, schludnie, na parkingu kilka przerobionych maluszkow, kontrastujacych z duzymi amerykanskimi vanami, w srodku natomiast jakis wzglednie nowy Jag, obok przykrytego pokrowcem Fiata 124, w ktorym kazdy mechanizm podwozia lsnil niczym prosto z fabryki. Nie wspominajac juz o garbusach, czy Porsche 356 w trakcie odbudowy. Oczywiscie p. Baranski, bardzo sympatyczny czlowiek, widac, ze naprawde zna sie na rzeczy, ale jednoczesnie bardzo milo sie z nim rozmawia.
    Co do mojej 75 to mimo wszystko nie udalo sie jednoznacznie ustalic co moze byc przyczyna. Biorac pod uwage, ze wal zostal wywazony to w zasadzie mozna by bylo go wykluczyc, gdyby nie to, ze jego tylna czesc ma podobno jakies male bicie(wizualnie). Poza tym silnik zostal na probe lekko uniesiony, ale to i tak nie zmielo drgan, stad wniosek, ze to nie jest kwestia "opadniecia" silnika na zuzytej poduszce.
    W kazdym razie wypadalo by najpierw sprawdzic bez tylnej czesci walu, co by bylo wiadomo czy ona podowuje tez jakies drgania. Nastepnie zdjac przednia i wtedy pewnie okaze sie, ze juz sam silnik drga, a wiec trzeba odkrecic (przyspawane :? ) kolo zamachowe i sprawdzic czy jest wywazone. Heh, troche kombinacji mnie czeka. Na razie musze obgadac temat ze znajomymi mechaniorami, ktorzy w Alfach siedza dosc mocno i wtedy zobaczymy co sie da zrobic.

Podobne wątki

  1. [159] Wycoskie ciśnienie przy niskich obrotach silnika
    Utworzone przez KuASY w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 09-11-2015, 18:12
  2. [Giulietta] Spadek mocy silnika przy dużych obrotach
    Utworzone przez Roman35 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-06-2015, 12:18
  3. [159] Niepokojące dźwięki silnika przy 2/3tyś obrotach.
    Utworzone przez kazur22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-06-2014, 12:08
  4. [156] wibracje na niskich obrotach i przy ruszaniu
    Utworzone przez Grześ i Dysia w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-06-2011, 14:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory