Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23
  1. #21
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Ciesze sie ze chociaz jakies konkrety sa, p.Baranski w moich oczach jest duzym autorytetem i jest to czlowiek niesamowicie konkretny i pomocny.
    Stal na placu zolty elegant? Rywalizowalem z nim na kjs'ach - swietnie zrobiona maszyna, rywalizuje z duzymi dobrymi autami jak audi quattro 4WD. Fakt faktem ze kierowca (corka p.Baranskiego) ma duze umiejetnosci w prowadzeniu auta.
    Pozdrawiam i zycze szybkiego rozwiazania problemu.

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES / ETM
    Auto
    2x 33
    Postów
    1,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wołek
    Dziwna sprawa... To samo było w giuliettcie, którą rozebrałem na części.

    A jak wymieniałeś przeguby na wale to poskręcałeś go tak samo jak był czy może któraś część obruciła ci się w około własnej osi??? My mieliśmy taki problem w kumpla fiacie 131. I była to wina zle poskładanego wału. A któryś z odważników nie odpadł??
    Odberalem auto od mechanika - wibracje w powiedzmy 60-70% zniknely - troche jednak zostalo, caly czas czuc przy 2500 obr, ze wibruje, ale nie jest to az tak bardzo zauwazalne. Przede wszystkim wal byl zle poskladany i wybite byly elementy centrujace, zarowno przy tylnym, jak i przednim przegubie - tu i owdzie poprzesuwane tulejki, gdzies tam brakowalo jednej sprezynki, przeguby walu odwrotnie przykrecone, itp. Wiekszosc usterek nie do wykrycia, jesli ktos nie ma z tym do czynienia na biezaco - w zasadzie tylko bezposrednie porownanie z prawidlowo zamocowanymi elementami dalo odpowiedz. Poza tym w przednim przegubie, zalozonym jako nowy ok. 10kkm wczesniej juz rozwalila sie guma, wiec musialem wymieniac.
    Nie wiadomo dlaczego nadal nie jest idealnie, byc moze problem tkwi w samym wale, badz wywazaniu jeszcze przed ta naprawa, w kazdym razie poki co chyba dam sobie z tym spokoj, co by moc wreszcie nacieszyc sie autkiem :wink:

  3. #23
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,075

    Domyślnie

    Wibracje w 75 to prawie 100% wina wału napędowego , jeżdziłem Gulliettą i dwiema 75 turbo i te sprawy jak i inne mam obcykane 14 lat praktyki

Podobne wątki

  1. [159] Wycoskie ciśnienie przy niskich obrotach silnika
    Utworzone przez KuASY w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 09-11-2015, 18:12
  2. [Giulietta] Spadek mocy silnika przy dużych obrotach
    Utworzone przez Roman35 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-06-2015, 12:18
  3. [159] Niepokojące dźwięki silnika przy 2/3tyś obrotach.
    Utworzone przez kazur22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-06-2014, 12:08
  4. [156] wibracje na niskich obrotach i przy ruszaniu
    Utworzone przez Grześ i Dysia w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-06-2011, 14:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory