Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23
-
01-06-2006, 20:40 #21bassmanGość
Ciesze sie ze chociaz jakies konkrety sa, p.Baranski w moich oczach jest duzym autorytetem i jest to czlowiek niesamowicie konkretny i pomocny.
Stal na placu zolty elegant? Rywalizowalem z nim na kjs'ach - swietnie zrobiona maszyna, rywalizuje z duzymi dobrymi autami jak audi quattro 4WD. Fakt faktem ze kierowca (corka p.Baranskiego) ma duze umiejetnosci w prowadzeniu auta.
Pozdrawiam i zycze szybkiego rozwiazania problemu.
-
-
05-08-2006, 21:00 #22
- Dołączył
- 04 2006
- Mieszka w
- ES
- Auto
- 33 SW
- Postów
- 1,380
Napisał Wołek
Nie wiadomo dlaczego nadal nie jest idealnie, byc moze problem tkwi w samym wale, badz wywazaniu jeszcze przed ta naprawa, w kazdym razie poki co chyba dam sobie z tym spokoj, co by moc wreszcie nacieszyc sie autkiem :wink:
-
14-08-2006, 20:39 #23
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,207
Wibracje w 75 to prawie 100% wina wału napędowego , jeżdziłem Gulliettą i dwiema 75 turbo i te sprawy jak i inne mam obcykane 14 lat praktyki
Podobne wątki
-
[159] Wycoskie ciśnienie przy niskich obrotach silnika
Utworzone przez KuASY w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 42Ostatni post / autor: 09-11-2015, 18:12 -
[Giulietta] Spadek mocy silnika przy dużych obrotach
Utworzone przez Roman35 w dziale MiTo/GiuliettaOdpowiedzi: 8Ostatni post / autor: 03-06-2015, 12:18 -
[159] Niepokojące dźwięki silnika przy 2/3tyś obrotach.
Utworzone przez kazur22 w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 5Ostatni post / autor: 25-06-2014, 12:08 -
[156] wibracje na niskich obrotach i przy ruszaniu
Utworzone przez Grześ i Dysia w dziale 156Odpowiedzi: 4Ostatni post / autor: 08-06-2011, 14:36