Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13
  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES / ETM
    Auto
    2x 33
    Postów
    1,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotr
    Ciekawi mnie jeszcze wspomniana kwestia rozkładu masy.
    Czy w każdej wersji silnikowej masa rozłożona jest w stosunku 50:50 (począwszy od 1.6 przez 2.0 a skonczywszy na wersji 3.0v6) ?
    Nie chcialbym sklamac, ale kojarze, ze gdzies kiedys widzialem, ze dla rzedowki jest to 53:47. Dla V6 oczywiscie bedzie wiecej na przodzie, ale nie pamietam dokladnie. Gullietta 116 jakby kogos interesowalo ma dokladnie tyle samo co 75 R4 - w koncu to niemal te same auta :wink: .
    Jakby kogos interesowala konkurencja to BMW w modelu E30 ma dla silnikow R4 55:45, dla R6 56:44, natomiast co ciekawe w modelu E36 dla R4 49:51, a dla R6 51:49. :wink:

  2. #12
    drugimarcin
    Gość

    Domyślnie Fenomen Alfy 75

    Alfa 75, to ciekawy samochod, rozwiazania ktore sa rzadko spotykane szczegolnie dzisiaj, z takich przyczyn ze maja swoje wady, wal w transaxle wiruje duzo szybciej, i generuje wieksze wibracje, sterowanie biegami malo precyzyjne ze wzgledu na owczesna technike, teraz sie stosuje kable, wczesniej byl to drazek, ktory trzeba dokladnie wyregulowac.
    Przedni naped, w zaleznosci od operowania gazem potrafi byc bardzo szybki w zakretach i tez potrafi zamiesc tylem, jak ktos umie, 156 na torze swietnie sobie radzila z BMW w wyscigach samochodow turystycznych.

  3. #13
    Irek
    Gość

    Domyślnie Witajcie,

    ...tak czytam te wszystkie info na temat 75 ... różne opinie...
    ...jakies 6 lat temu posiadałem AR 75 3,0 V6 12V. Cóż , trzeba przyznać że z tym rozłożeniem masy samochodu jest faktycznie ok - napęd transosiowy to jest to , jednak na tamte czasy pojawił się problem ... olej... jak każdy zapobiegliwy wymieniłem olej(jakis Shell do napędów) iiiii....stała się tragedja, w zimie wytrąciła się parafina z oleju co w efekcie spowodowało zatarcie mechanizmu różnicowego !!! W tamtych czasach dostępu do części używanych nie było, a za sprowadzenie takiej skrzyni krzyknęli mi połowe wartości auta !!! . Na całe szczęście mam pewne możliwości(ojciec ma zakład produkujący koła zębate, przekładnie stożkowe) iiii... dorobiłem kompletny mechanizm różnicowy(sworznie , satelity, komplet stożkowy), dotarłem go , założyłem iii ...przejeździłem nia jeszcze 60 tyś km, a potem sprzedałem ja jakiemuś prokuratorowi w Warszawie.
    A co śmieszniejsze , takie komplety miałem dorobione dwa - 2 lata temu wywaliłem je na złom (wiem ,tu mnie opier...icie) bo nie miałem co z tym zrobić .
    Autko wspominam bardzo dobrze. W zimie jazda była rewelacyjna - pod warunkiem ,że były założone porządne zimówki., w lecie również rewelacja z tym, że autko było bardzo niskie i trzeba było naprawdę uważać ..
    Generalnie - dobre autko ,o które trzeba dbać(jak o każde inne )i miec o nim trochę pojęcia.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-11-2013, 23:52
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 22:07
  3. maskownice na głosniki z alfy 166 czy pasują do Alfy 156 ?
    Utworzone przez Jarecki300 w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 16:35
  4. Pomocy!!! Czy Podpora półosi od alfy 166 2.0 TS będzie pasować do alfy 146 2.0 TS
    Utworzone przez Marcin1986 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 07:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory