Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44
  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    opel 9-3 BioP + 75 3.0M
    Postów
    1,468

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    warsztatowi na ulicy na litere A. az tak nie ufaj bo czytalem na paru forach negatywne opinie (np. wariaty sie co chwile psuły po ich naprawie - ponoć przez zestaw naprawczy zamiast wstawic kompletny nowy) fakt ze mają pojęcie o autkach ale czasem... no wlasnie.. Najlepiej pilnowac jezdzic sprawdzac jak idzie naprawa czyli tak jak wszedzie...
    Akurat problemy dotykające właścicieli tsów raczej dotyczyć mnie nie będą... Nie znam chyba nikogo, kto lepiej znałby się na starszych i nowszych alfach. Chcę to wszystko zrobić możliwie jak najlepiej, żeby alfa służyła jeszcze przez kilka ładnych lat (będzie stała w garażu i funkcjonowała tylko w ładną pogodę).

  2. #22
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    Najlepiej zrobic weryfikacje w 2 lub 3 warsztatach i porównac następnie wybrac warsztat do roboty . W Wawie jest kilka zakładów b. dobrych w których zostawiasz auto bez nerwów o solidnośc wykonania roboty i jej rozliczenia . Na szczęście takie znam . Oj oj oj oj !!!!!!!! takie użytkowanie 75 doprowadzi ją do śmierci to nie z tym autem ona musi jeżdzic !!!!!!!

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    opel 9-3 BioP + 75 3.0M
    Postów
    1,468

    Domyślnie

    Ale ona będzie jeździć. Tylko nie w zimę i jak najmniej podczas deszczu (tylne błotniki bardzo szybko zżera korozja...). Chciałbym jednocześnie coś przy silniku dłubnąć, ale bez żadnych ekstremalnych modyfikacji. Swap nie wchodzi w grę. Chcę, aby samochód był jak najbardziej oryginalny (nie do odróżnienia z zewnątrz i od wewnątrz, a pod maską ten sam, oryginalny silnik). Jestem pewien, że silnik ten ma spory potencjał. Żadne uturbianie i kompresorowanie też jakoś do mnie nie przemawia.

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    Pozwolę sobie zasugerowac to wolałbym kupic podbną 75 lub taką samą z powiedzmy Włoch w b.dobrym stanie blacharskim a takie są a tą zostawic na części , będzie sporo taniej i szybciej

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    opel 9-3 BioP + 75 3.0M
    Postów
    1,468

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Pozwolę sobie zasugerowac to wolałbym kupic podbną 75 lub taką samą z powiedzmy Włoch w b.dobrym stanie blacharskim a takie są a tą zostawic na części , będzie sporo taniej i szybciej
    Właśnie rzecz w tym, że ja chcę tą doprowadzić do odpowiedniego stanu. Zbyt mocno się z nia zżyłem (z tym konkretnym egzemplarzem). Po co robić z dobrego samochodu wrak?

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    Napewno przywjązałbyś się do innej 75 niemniej niż dotej itak w końcu zadecydują względy finansowe

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    opel 9-3 BioP + 75 3.0M
    Postów
    1,468

    Domyślnie

    Jest blisko mnie od 11 lat już. Zżyłem się z bydlakiem i tyle. Jest w naprawdę dobrym stanie, przynajmniej jeśli chodzi o mechanike i ogół, trzeba tylko parę spraw doprowadzić do końca (coś z silnikiem i blacharka, to u każdej jednej może mieć miejsce). Reszta to kosmetyka (zmienię zawieszenie na bilsteina, ciut obniżę tył i założe ładniejsze, większe koła). Najwięcej i tak pewnie pójdzie w nadwozie. Jak nie ograniczy mnie budżet, to jeszcze zafunduje jej supersprinta całego. Po prostu wydaje mi się, że takie rzeczy są normalne w samochodzie, który ma 14 lat, a który wcześniej nigdy nie przechodził większych remontów.

  8. #28
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,145

    Domyślnie

    Porobiłbys parę fotek i bliżej przedstawił swojego " Bydlaka "

  9. #29
    Wołek
    Gość

    Domyślnie

    Jak chcesz to odsprzedam ci za 9 stówek silnik z mojej giulietty. Wszystko jest wymienione na nowe. Śmiga na pełnym syntetyku shella 10w60, nigdzie nic nie cieknie. Oczywiście można pomierzyć komprechę itp. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:. W tej chwili brakuje mu tylko gazników, ponieważ je zdjąłem i niestety zostały sprzedane z powodu braku funduszów na remont blachy. A skoro nie stać mnie na 3.0 to może przynajmniej TS . Pozdr!

  10. #30
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,362

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimski
    Cytat Napisał 75andrew155
    Taka operacja kosztuje podobnie jak sprawdzenie kompresji tylko trzeba miec do tego sprzęt nic specjalistycznego ale takie badanie odpowie ci na podstawowe pytania odnośnie stanu silnika bez jego rozbierania . Wystarczy zwykły zakład i mechanik z mózgiem
    Problem w tym, że u mnie w mieście nie znam żadnego warsztatu, który byłby odpowiedni. Jak ostatnio pojechałem na zmianę płynu hamulcowego do jednego z warsztatów, to się imbecyle nabijały z transaxle... Gdzie w okolicach woj. łódzkiego jest jakiś dobry warsztat? A może dopiero ze wszystkim, za jakiś czas, udać się na ul. Arkuszową do Warszawki?
    Dlugo mnie tu nie bylo, ale jesli sprawa aktualna to sluze namiarami na mechanika w Lodzi, ktorego bardzo polecam. P.Jerzy jest przede wszystkim solidny, nie spieszy sie, nie odwala fuszerki no i przede wszystkim jest zapalonym(choc niepraktykujacym) alfista. Jest jeszcze jeden alfista(praktykujacy :wink: ) w Inowlodzu - Mirka rowniez polecam. W razie czego pisz na priv, to podam Ci wszekie namiary.

Podobne wątki

  1. [75] SWAP silnika czy remont silnika?
    Utworzone przez Alfista92 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-01-2015, 21:02
  2. 156 JTS remont silnika
    Utworzone przez 75 turbo w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-07-2013, 21:12
  3. Remont silnika?
    Utworzone przez FerraEnzo w dziale 147
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 24-10-2011, 17:21
  4. [146] Remont silnika
    Utworzone przez malyr21 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-01-2010, 13:59
  5. remont silnika w 1,4 boxer pelen wtrysk remont silnika
    Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-04-2007, 07:59

silnik 1.8 dohc spalanie

nagórscy remont silnika alfa

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory