Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44
Temat: [75] Remont silnika 1.8 dohc
-
16-09-2006, 20:46 #21
Napisał Alfista
Nie znam chyba nikogo, kto lepiej znałby się na starszych i nowszych alfach. Chcę to wszystko zrobić możliwie jak najlepiej, żeby alfa służyła jeszcze przez kilka ładnych lat (będzie stała w garażu i funkcjonowała tylko w ładną pogodę).
-
-
16-09-2006, 20:49 #22
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,207
Najlepiej zrobic weryfikacje w 2 lub 3 warsztatach i porównac następnie wybrac warsztat do roboty . W Wawie jest kilka zakładów b. dobrych w których zostawiasz auto bez nerwów o solidnośc wykonania roboty i jej rozliczenia . Na szczęście takie znam . Oj oj oj oj !!!!!!!! takie użytkowanie 75 doprowadzi ją do śmierci to nie z tym autem ona musi jeżdzic !!!!!!!
-
16-09-2006, 21:14 #23
Ale ona będzie jeździć. Tylko nie w zimę i jak najmniej podczas deszczu (tylne błotniki bardzo szybko zżera korozja...). Chciałbym jednocześnie coś przy silniku dłubnąć, ale bez żadnych ekstremalnych modyfikacji. Swap nie wchodzi w grę. Chcę, aby samochód był jak najbardziej oryginalny (nie do odróżnienia z zewnątrz i od wewnątrz, a pod maską ten sam, oryginalny silnik). Jestem pewien, że silnik ten ma spory potencjał. Żadne uturbianie i kompresorowanie też jakoś do mnie nie przemawia.
-
16-09-2006, 21:22 #24
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,207
Pozwolę sobie zasugerowac to wolałbym kupic podbną 75 lub taką samą z powiedzmy Włoch w b.dobrym stanie blacharskim a takie są a tą zostawic na części , będzie sporo taniej i szybciej
-
16-09-2006, 21:27 #25
-
16-09-2006, 22:49 #26
-
16-09-2006, 23:03 #27
Jest blisko mnie od 11 lat już. Zżyłem się z bydlakiem i tyle.
Jest w naprawdę dobrym stanie, przynajmniej jeśli chodzi o mechanike i ogół, trzeba tylko parę spraw doprowadzić do końca (coś z silnikiem i blacharka, to u każdej jednej może mieć miejsce). Reszta to kosmetyka (zmienię zawieszenie na bilsteina, ciut obniżę tył i założe ładniejsze, większe koła). Najwięcej i tak pewnie pójdzie w nadwozie. Jak nie ograniczy mnie budżet, to jeszcze zafunduje jej supersprinta całego. Po prostu wydaje mi się, że takie rzeczy są normalne w samochodzie, który ma 14 lat, a który wcześniej nigdy nie przechodził większych remontów.
-
17-09-2006, 07:54 #28
-
21-09-2006, 16:42 #29WołekGość
Jak chcesz to odsprzedam ci za 9 stówek silnik z mojej giulietty. Wszystko jest wymienione na nowe. Śmiga na pełnym syntetyku shella 10w60, nigdzie nic nie cieknie. Oczywiście można pomierzyć komprechę itp. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:. W tej chwili brakuje mu tylko gazników, ponieważ je zdjąłem i niestety zostały sprzedane z powodu braku funduszów na remont blachy. A skoro nie stać mnie na 3.0 to może przynajmniej TS
. Pozdr!
-
03-11-2006, 23:05 #30
- Dołączył
- 04 2006
- Mieszka w
- ES
- Auto
- 33 SW
- Postów
- 1,380
Napisał bimski
Podobne wątki
-
[75] SWAP silnika czy remont silnika?
Utworzone przez Alfista92 w dziale TransaxleOdpowiedzi: 28Ostatni post / autor: 21-01-2015, 21:02 -
156 JTS remont silnika
Utworzone przez 75 turbo w dziale 156Odpowiedzi: 0Ostatni post / autor: 04-07-2013, 21:12 -
Remont silnika?
Utworzone przez FerraEnzo w dziale 147Odpowiedzi: 49Ostatni post / autor: 24-10-2011, 17:21 -
[146] Remont silnika
Utworzone przez malyr21 w dziale 145/146/155Odpowiedzi: 13Ostatni post / autor: 11-01-2010, 13:59 -
remont silnika w 1,4 boxer pelen wtrysk remont silnika
Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 21-04-2007, 07:59