Strona 251 z 271 PierwszyPierwszy ... 151201241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,501 do 2,510 z 2704
  1. #2501
    Użytkownik Romeo Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,182

    Domyślnie

    Cytat Napisał PietereQ Zobacz post
    Zupełnie inni ludzie. Ekipa założycielska z yt.pl pochodziła głownie z Krakowa, i już są grubo po 30stce, a z tego co widziałem, jaktajmery łorsoł to raczej gównażeria której ledwo co dwie dychy stuknęły. Do tego doszła "giełda klasyków" tfu "giełda w124" gdzie każdy kilkunastoletni paździerz to rodzyn i klasyk.
    No właśnie też zaobserwowałem ostatnio niepokojące zjawisko że, jak to trafnie ująłeś, drwale w rurkach kupują paździerze i już mianują się miłośnikami klasyków z krwi i kości, do tego jak grzyby po deszczu wyrastają strony promujące takie paździerze i już niedługo pana Henia żula spod monopolowego będzie można śmiało nazwać "miłośnikiem klasyków" bo zanim zaczął chlać po upadku komuny to pewnie miał kiedyś DF'a albo przynajmniej Grzechotnika a to już przecież PeeReLowskie legendy na kołach.

  2. #2502
    ViP Alfa i Omega Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    402

    Domyślnie

    Kto dał wam prawo do oceniania kto jest drwalem w rurkach ,a kto miłośnikiem z krwi i kości ? Ważne jest to że ktoś chce ładować własną kasę, a nie rzadko zdrowie w utrzymanie paździerza. Można go później zobaczyć na ulicy zamiast 15 letniego pojazdu z powiedzmy bieżącej produkcji . Widział ktoś z was w ostatnim tygodniu samochody z końca lat 70 które były masowo sprowadzane do kraju w początku lat 90-tych?
    Ostatnio edytowane przez majk ; 03-09-2016 o 10:36

  3. #2503
    Użytkownik Romeo Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,182

    Domyślnie

    A czemu mieli byśmy nie oceniać? Sory, tak juz ten świat skonstruowany ze każdy kogoś ocenia, dla innych to na pewno ja jestem gamoniem ale wcale mi to nie przeszkadza, niech sobie kazdy myśli co chce. Generalnie jesli wybierzesz sie na takie spotkanko to zrozumiesz o czym mowa.
    I jedno nie wyklucza drugiego, drwal w rurkach moze byc miłośnikiem, nikt tu nie mówi ze nie. Temat dotyczy choćby naszego uwielbionego Wujka kreującego sie na wielkiego miłośnika Alfy sprzedającego swojego rodzynka w stanie nadającym sie jedynie na złom. Ktos kiedys słusznie zauważył ze najprawdziwszych miłośników nie znajdziesz na forach czy spotach bo zamiast gadać o pierdolach oni kminia w tym czasie w garażu np. nad synchronizacją gaźników

  4. #2504
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kripp
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Szczecin, Poland, Poland
    Auto
    Były: AR 146 1.4 TS Junior, Citroen C5 Kombi [MkI]. Jest Citroen XP 1.6 HDi
    Postów
    287

    Domyślnie

    Bez napinki rodacy Spróbujy moze trochę wypośrodkowac sprawę i załóżmy na początek że:

    - fanem może być każdy i fanem można być wszystkiego - Alfy, Kaszlaka, spodni rurek, siłowni czy zupy pomidorowej Nie ma co się fochać Obecnie nie mam Alfy (tylko pojemny dzieciowóz) jednak uważam się za fana marki (i nikt mi tego nie zabierze) podobnie jak mojemu młodszemu bratu który choć jeździ BMW a AR jechał po raz pierwszy gdy pożyczyłem mu kluczyki też nie chciałbym by ktoś tego odmawiał. Nasze bycie fanem przejawia się przez przegadane godziny na temat Alfinek, lubieżne przygladanie się okazom widzianym na ulicy i snuciu planów typu "następna to już na pewno będzie Alfa". I co mam się czuć gorszy? A może mój kolega nie jest fanem bo ma dopiero druga Alfę w życiu (Brera) a w dodatku na co dzień jeździ Mini?

    - co do oceniania innych to nie bardzo rozumiem, że oburzają się o to ludzie, którzy sami logują się na forach, umieszczają komentarze w necie albo wręcz publikują swoje autorskie rekomendacje. Włazisz w kanał publiczny to się nie dziw że publika reaguje. A nie wszyscy musimy się zgadzać.
    "Amatorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści Titanica."

  5. #2505
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - 166 3.2V6
    Postów
    365

  6. #2506
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    652

    Domyślnie

    No ciekawy ten silnik. Dużo łatwiej by go było wsadzić do mojej indy niż V6. Co by bylo jeszcze potrzebne? Komputer od turbo?

  7. #2507
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,158

    Domyślnie

    wiązka ecu, przeguby wału są inne niż w T.Sie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #2508
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Jaworze
    Auto
    AR: 75 Busso/159 1,9Jtdm/ Fiat Coupe 2,0
    Postów
    538

    Domyślnie

    Przeguby swoją drogą - potrzebne są krótkie półosie + elementy dystansowe przy skrzyni biegów

  9. #2509
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - 166 3.2V6
    Postów
    365

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    wiązka ecu, przeguby wału są inne niż w T.Sie
    Wał można spokojnie zostawić od zwykłej wersji 4 cylindrowe, bez problemu wytrzyma.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał bera5 Zobacz post
    Przeguby swoją drogą - potrzebne są krótkie półosie + elementy dystansowe przy skrzyni biegów
    Półosie też wytrzymają jeśli koła nie będą większe niż 14-15'. Wystarczy mocniejsze sprzęgło i napęd może spokojnie zostać od zwykłej alfy 1.8 lub 2.0TS.

  10. #2510
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,158

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujo Zobacz post
    Wał można spokojnie zostawić od zwykłej wersji 4 cylindrowe, bez problemu wytrzyma.
    te od turbo nie wytrzymują to zapewne te od TSa tym bardziej ale pewnie wszystko można zostawić

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. 166 z ogloszenia
    Utworzone przez abezus w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-02-2010, 20:40
  2. [166] opinie na temat ogloszenia
    Utworzone przez jac_eek w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-04-2009, 19:36
  3. Ciekawe...
    Utworzone przez Rudolf w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-11-2007, 10:07
  4. Ciekawe ogloszenia
    Utworzone przez Tuti w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-04-2007, 08:49

ronal a1 sprzedam

www.czasopismomotor.pl

ronal a1 alfa romeo

ronal a1 alfa romeo kupię

ronal a1 romeo

oldtimer passion opinie

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory