Strona 70 z 271 PierwszyPierwszy ... 20606162636465666768697071727374757677787980120170 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 691 do 700 z 2702
  1. #691
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    3,002

    Domyślnie

    widzisz jak chodzi o wnetrza mam z 3 kompletne jak cos chetnie pomoge reszta to kwestia zrobienia. wcale z gratami nie jest jeszcze zle moze to ost moment zeby zrobic to w rozsadnych kosztach?
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  2. #692
    Użytkownik Romeo Avatar Stefan116
    Dołączył
    03 2006
    Mieszka w
    Puławy
    Auto
    GT 1600 Junior 72r.
    Postów
    696

    Domyślnie

    Miałem kiedyś taki piękny sen...
    Budzę się rano przez piękne słoneczne promienie padające na mą twarz.
    Wstaję podchodzę do okna patrzę i pierwsza ma myśl zima się skończyłaJ
    Czas pomyśleć o przepolerowaniu moich Zenderów Milano na lato i skręceniu zawieszenia w mojej GTV6 z silnikiem 3,8 Autodelty bo przecież jak już nie ma śniegu to Nasze Polskie drogi są tak równe a znikoma ilość leżących policjantów powodują że nie ma sensu aby auto stało jak koza na prześwicie 20 cm nad ziemią.
    Idąc przez parking pod blokiem mijam standardowe auta sąsiadów ( Alfetta TD, Giulietta 2.0 Super, GTV2000, i auto prezesa spółdzielni mieszkaniowej Alfę 6 V6).
    Podchodzę do swojej GTV6 i zauważam że po zimie pojawiły się pierwsze oznaki korozji na tylnich błotnikach. W sumie użytkuję swoją GTV6 już ponad 6 lat jako auto codziennego użytku więc pora zadbać odrobinę o blacharkę.
    Postanawiam po pracy zajechać do najbliższego oddziału InterCars w celu zakupu reperaturek błotników i progów do mojego auta.
    Po drodze do pracy mijają mnie różne auta ale szczególną uwagę zwracam na prawdziwy rarytas BMW E36 IS w wersji Coupe. Że ktoś tak wyszukanym autem jeździ na co dzień. Albo jest człowiekiem doceniającym właściwości jezdne tego wspaniałego auta, bo przecież choć to nie słynne R6 BMW ale to ta właśnie wersja ma najlepszy rozkład masy. W połączeniu z naprawdę ochoczo wkręcającym się silnikiem na obroty o mocy 140km i szperą przy tylnim moście to naprawdę ciekawe auto. Drugą opcją jest to że człowiek jest najnormalniej w świecie snobem i chce mieć auto niespotykane. Po przyjrzeniu się dokładniej zobaczyłem brak gazu a we wnętrzu coś całkiem niespotykanego na skalę światową bo oryginalne sportsitze zostały zastąpione kubełkami z modelu M3 czyli przysłowiowymi Vaderami. Pomyślałem że to jednak musi być prawdziwy pasjonata motoryzacji który korzystając z ładnej pogody pewnie zostawił w garażu swojego Fiata Tipo GT i korzystając z pogody wyprowadził swój rarytasik na spacer.
    Po spędzeniu w pracy 4 godzin przed komputerem przeglądając swoje ulubione i najlepsze na świecie forum alfabb.pl zakończyłem mozolny dzień pracy.
    Wracając do domu wstąpiłem do wcześniej wspomnianego Inter carsu w celu zakupu reperaturek nadwozia.
    Stojąc w kolejce za człowiekiem który kupował nowe przednie lewe drzwi do swojej Alfy Montreal przypomniałem sobie że wypadało by już wymienić sprzęgło w moim wozidełku.
    Gdy byłem już przy obsłudze zakupiłem dostępne od ręki reperaturki za cenę 30 zł od sztuki.
    Sprzedawca chciał mi jeszcze wcisnąć kompletny tylni pas bo ostatnio robiąc zamówienie przysłali mu zamiast do Maserati Ghibli właśnie to GTV. Stwierdziłem że jest to tak powszechna część że nie ma sensu żeby leżała u mnie w garażu a sprzedawca bardzo nie na ciskał bo przecież tych GTV2000, Alfett GT i GTV6 jest od groma i choć sezon na dzwony ( zima ) się skończył to i tak pewnie szybko go sprzeda.
    Zapytałem o sprzęgło. Oczywiście sprzedawca wiedział od razu że tylko i wyłacznie 2 tarczowe jest jedyną słuszną opcją i nie ma sensu zamawiać tanizny z Alfy 75 V6 bo co 2 tarcze to dwie tarczeJ. Zapytany czy chce spiek czy zwykłe z Valeo i słysząc cenę 500zł za komplet chciałem zrezygnować ale gdy sprzedawca stwierdził że gratis da mi wysprzęglik do skrzyni bo to się w ogóle nie sprzedaje i tylko zalega im na magazynie skusiłem się.
    Wracając do domu zajechałem do pana Henka który ma warsztat na osiedlu.
    Stało na podwórzu mnóstwo aut. Z jednej strony Alfa Giulia GT przygotowywana pod replikę Alfy GTAm do najbardziej popularnych wyścigów w kraju ( obok maluch race ) wyścigów Alfy GTAm. Z drugiej strony Alfa Monza w której przestawiano przełożenie skrzyni głównej bo właściciel wybierał się nią na zlot Alfy sprzed 45 roku do Łodzi.
    Pan Henek jak zobaczył że idę do niego z reperaturkami od razu się uśmiechną. ‘ Nie masz dla mnie trudniejszego zadania’ stwierdził. W ciągu ostatniej zimy poskładał około 16 takich GTV-ów po różnego rodzaju dzwonach.
    Pan Henek jeszcze trochę mnie po namawiał abym ten współczesny i tak popularny model zamienił na coś konkretnego np.: Alfę 33 Stadale lub chociaż któryś z modeli 105. Ja jednak będąc zatwardziałym miłośnikiem prowadzenia transaxle broniłem się pomimo tak wielkiej popularności mojego modelu.
    Następnie powróciłem do domu po drodze odbywając lekkiego kila z Alfa Romeo Giuliettą TurboDelą ( chyba musiała być dobrze podkręcona bo ledwo co dawałem radę a normalnie z tym modelem nie mam problemów w sprincie 0-200km/h).
    Po powrocie do domu obejrzałem na TVN Turbo znany wszystkim ‘Zakup kontrolowany’ gdzie młoda fajna dziewczyna szukała taniego prostego autka na dojazdy do pracy. Miała do wyboru AlfęSud, Alfę Sprint, Fiata CC Sporting z silnikiem z Punto 1,4 Turbo, Peugeota 205 Mi16, VW Corrado VR9 i Lancię Y10 GT.
    Wybrała oczywiście VW bo jest ich najmniej...
    Następnie położyłem się spać myśląc o zbliżającym się weekendowym spocie Alfa Romeo transaxle że trzeba będzie pojechać wcześniej bo może zabraknąć miejsca pod Tesco.
    Następnego dnia niestety obudziłem się już realnie. Za oknem same 1,9 Tdi lub kto majętniejszy to 2.0.
    Po drodze do pracy spotkałem tylko jedna Alfę 159 z silnikiem klekota której właściciel pewnie nawet nie wiedział co to prawdziwa Alfa.
    Nie mniej jednak sen był piękny...
    Ostatnio edytowane przez Stefan116 ; 21-10-2011 o 13:36

  3. #693
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    3,002

    Domyślnie

    You made my day uwielbiam take przerysowania
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  4. #694
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar cerciarz
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Elbląg, Londyn
    Auto
    Alfa 155 1.8 TS 8V & Lexus IS200
    Postów
    461

    Domyślnie

    piękny sen pytanie - co zażyłeś poprzedniego wieczora przed snem? Bo też bym chciał mieć takie sny..

    Gdyby Alfa Była kobietą, to byłby to związek mojego życia..
    Moja Bella --->>> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1234064

  5. #695
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Mikelos
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    75 2.5 V6 + Delta 1.4TB + Laguna3 2.0 DCI
    Postów
    480

    Domyślnie

    kup se transaxle'a to śnić nie będziesz musiał
    Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?

  6. #696
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 :)
    Postów
    276

    Domyślnie

    Aj Panowie, nie ma co jęczeć z powodu braku części do GTV czy 75, problem w tym że dla większości tych co chcą mieć lub tych którzy kupili jakieś zwłoki bo to fajne i nikt nie ma w okolicy, zabieg poszukiwania części kończy się na otworzeniu tematu na forum typu "pomocy coś tam zdechło" i przekopaniu allegro a i to nie do końca. Jakoś nie przypominam sobie żebym w ciągu ostatniego roku czytał tu jakiś temat odnośnie poszukiwań części do GTV6. Po prostu trzeba kopać dalej i się wszystko znajdzie. Problem zaczyna się od poniżej 116 a tak nie wiem dla czego tyle jęczenia jest o te części??? Do GTV są dostępne jeszcze fabryczne podłużnice, całe wzmocnienia boczne od przedniego nadkola z progami poszyciem słupka przez dach po flaki tyłu aż do ścianki to wszystko razem z poszyciem progu, reperaturki podszybia itp, do 116 nie ma większych problemów z niemalże całymi poszyciami tyłu nie mówię o reperaturce błotników, przednie nadkola, pasy tylne, progi, drzwi no co kto chce z 75 jest podobnie jeśli chodzi o blachę, z mechaniką nie ma też problemów. Z używkami jest podobnie, co prawda jest kilak części specyficznych tak których jest mało ale są do dostania. Jest mały problem, cena Panuje jakieś dziwne przekonanie że jeśli autko kosztowało grosze i jest w dobrym stanie jak na te lata to remoncik zamknie się do wartości zakupu autka. Takie podejście jest niestety błędem, Alfa jest kosztowna i już. Chcesz przednie światła do GTV6 nówki, proszę bardzo $$$, chcesz nominalny fabryczny wał, nie ma problemu : $$$ konturówki do Milano we wszystkich kolorach jake były nie ma problemu: $$$. I tu chyba odkrywamy największy problem, a mianowicie miedziaki z jakimi podchodzi się do takiego auta. O mentalności nie wspomnę, mowa tu o jakimś dziwnym przekonaniu, że jak ktoś widział 3 albo 4 lata temu coś na allegro za 5 zł to musi się znaleźć takie samo i najlepiej za 4zł broń Boże za szóstkę bo to drożyzna i jakaś łajza na tym zarabia krocie. Tak więc moim skromnym zdaniem jak ktokolwiek kupuje 75, GTV czy jakąś inną starszą Alfę za 3 tysie i liczy na to że doprowadzi ją do stanu pozwalającego na spokojny wyskok w promieniu 200km za kolejne 3 to powinien się leczyć
    NO TO WPADŁEM...

  7. #697
    Użytkownik Romeo Avatar Xofer
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Mikorzyn
    Auto
    Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB 94r, Chevrolet Lacetti 2.0DTCI + kolekcja Opli Combo ;)
    Postów
    1,187

    Domyślnie

    Cytat Napisał GUNIOZAUR Zobacz post
    Aj Panowie, nie ma co jęczeć z powodu braku części do GTV czy 75, problem w tym że dla większości tych co chcą mieć lub tych którzy kupili jakieś zwłoki bo to fajne i nikt nie ma w okolicy, zabieg poszukiwania części kończy się na otworzeniu tematu na forum typu "pomocy coś tam zdechło" i przekopaniu allegro a i to nie do końca. Jakoś nie przypominam sobie żebym w ciągu ostatniego roku czytał tu jakiś temat odnośnie poszukiwań części do GTV6. Po prostu trzeba kopać dalej i się wszystko znajdzie. Problem zaczyna się od poniżej 116 a tak nie wiem dla czego tyle jęczenia jest o te części??? Do GTV są dostępne jeszcze fabryczne podłużnice, całe wzmocnienia boczne od przedniego nadkola z progami poszyciem słupka przez dach po flaki tyłu aż do ścianki to wszystko razem z poszyciem progu, reperaturki podszybia itp, do 116 nie ma większych problemów z niemalże całymi poszyciami tyłu nie mówię o reperaturce błotników, przednie nadkola, pasy tylne, progi, drzwi no co kto chce z 75 jest podobnie jeśli chodzi o blachę, z mechaniką nie ma też problemów. Z używkami jest podobnie, co prawda jest kilak części specyficznych tak których jest mało ale są do dostania. Jest mały problem, cena Panuje jakieś dziwne przekonanie że jeśli autko kosztowało grosze i jest w dobrym stanie jak na te lata to remoncik zamknie się do wartości zakupu autka. Takie podejście jest niestety błędem, Alfa jest kosztowna i już. Chcesz przednie światła do GTV6 nówki, proszę bardzo $$$, chcesz nominalny fabryczny wał, nie ma problemu : $$$ konturówki do Milano we wszystkich kolorach jake były nie ma problemu: $$$. I tu chyba odkrywamy największy problem, a mianowicie miedziaki z jakimi podchodzi się do takiego auta. O mentalności nie wspomnę, mowa tu o jakimś dziwnym przekonaniu, że jak ktoś widział 3 albo 4 lata temu coś na allegro za 5 zł to musi się znaleźć takie samo i najlepiej za 4zł broń Boże za szóstkę bo to drożyzna i jakaś łajza na tym zarabia krocie. Tak więc moim skromnym zdaniem jak ktokolwiek kupuje 75, GTV czy jakąś inną starszą Alfę za 3 tysie i liczy na to że doprowadzi ją do stanu pozwalającego na spokojny wyskok w promieniu 200km za kolejne 3 to powinien się leczyć
    W swoją 164 wpakowałem prawie 30tys i jeszcze jej mało

  8. #698

  9. #699
    Użytkownik Romeo Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 33 1,7 IE; AR 155 v6; AR 159 2,4 JTDm; Volvo V40 T3
    Postów
    1,000

    Domyślnie

    Cytat Napisał amigas Zobacz post
    to on a jest wiele wiele tysięcy od stanu który można nazwać bdb, przynajmniej wg mnie. CHyba, że ktoś poprawił malowanie od motonostalgii....
    to o tej 1.8
    Nie...
    Autko z sąsiedniego forum (dopiero dzisiaj sobie to uświadomiłem) http://forum.forzaitalia.pl/viewtopic.php?f=32&t=749

  10. #700
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    3,002

    Domyślnie

    ale mechanika i blacha zrobiona ok w sumie chyba warta tej kasy.....
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

Podobne wątki

  1. 166 z ogloszenia
    Utworzone przez abezus w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-02-2010, 20:40
  2. [166] opinie na temat ogloszenia
    Utworzone przez jac_eek w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-04-2009, 19:36
  3. Ciekawe...
    Utworzone przez Rudolf w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-11-2007, 10:07
  4. Ciekawe ogloszenia
    Utworzone przez Tuti w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-04-2007, 08:49

ronal a1 sprzedam

www.czasopismomotor.pl

ronal a1 alfa romeo

ronal a1 alfa romeo kupię

ronal a1 romeo

oldtimer passion opinie

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory