Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23
  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    641

    Domyślnie

    Na pewno coś źle robiliście, albo przestawialiście o parę ząbków, albo nie odkręcaliście wahacza od zwrotnicy, albo nie braliście poprawki na to, że przy seryjnej wysokości, drążek jest wstępnie napięty (opiera się górnym wahaczem o górny odbojnik) tutaj przykład regulacji zawieszenia, jak widzicie nie w trybie zerojedynkowym:

    http://www.youtube.com/watch?v=4a5UHyMb_fw

    Odnośnie dostępności, ten mój zawias zamawiałem pod wymiar, i wymagał dorobienia adapterów i lekkich modyfikacji wahacza górnego. Jedyne zestawy szyte pod wymiar sprzedaje Ron Simmons i Intrax (w zasadzie ten pierwszy sprzedaje intraxa z nalepką RSR)

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Pituś
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 75 V6
    Postów
    113

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wołek Zobacz post
    ...Ale ja o tym nie wiedziałem i strasznie się zajarałem jak to zobaczyłem ops: :mrgreen: . Co do drążków to myślę, że bez problemu będę miał możliwość dorobienia grubszych 8) . Jak by ktoś się pisał na komplecik to proszę do mnie .
    A jak z tym tematem? mam nadzieje, że nie utknął..
    są jakieś koncepcje, ceny, dostępności? -bo może bym pomyślał, o utwardzającym zestawie..

    Cytat Napisał PietereQ Zobacz post
    ... Przewagą takiego rozwiązania jest mniejsza waga i o wiele wygodniejsza i precyzyjniejsza regulacja wysokości zawieszenia. Nie mówiąc o łatwości dobierania twardości sprężyn. Nie bez powodu takie zawiszenia potem stosowano w 75 Imsa i ES30.
    Ja bym nie był taki szybki w odsyłaniu drążków skrętnych do lamusa. Nie bez powodów konstruktorzy zdecydowali się akurat na to rozwiązanie.
    Wg mnie chodziło o zmniejszenie obciążeń zginających z górnej części nadkola w inne 'kompletnie bezstresowe'.
    Stosując 'Coil' wszystkie obciążenia są skupiamy w jednym miejscu :/

    Wiadomo, zastosowanie w 75 Imsa i ES30 o czymś świadczy i nie można nie zauważać zalet możliwości wszelkiej akomodacji ale czy we wspomnianych modelach jest wszytko tak samo, bez powiedzmy np. obspawania czy rozpórek.. jak w naszych??

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Torowa GTV6
    Postów
    641

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pituś Zobacz post

    Wiadomo, zastosowanie w 75 Imsa i ES30 o czymś świadczy i nie można nie zauważać zalet możliwości wszelkiej akomodacji ale czy we wspomnianych modelach jest wszytko tak samo, bez powiedzmy np. obspawania czy rozpórek.. jak w naszych??
    Ludzie wywalają drążki i jeżdża na samych coiloverach w autach cywilnych, oczywiście są to ludzie, którzy mają pojęcie co robią ni nie wkładają debilnie twardego zawiasu (bo tok sie lepiej "czymie"). Poza tym większość obiciążen "udarowych" i tak przeją amortyzatory w seryjnym setupie. Co kto lubi, tylko porównaj ceny i łatwość/produkcji/dostępność dwóch sportowych drążków skrętnych, i dwóch sprężyn śrubowych...

Podobne wątki

  1. Palantom drogowym mówimy "NIE"
    Utworzone przez piotrpo w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-10-2012, 13:58
  2. Google PlusOne - Facebookowi mówimy bye bye
    Utworzone przez Tuti w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 12-07-2011, 08:29
  3. Żarówkom 100W mówimy (niestety) good bye
    Utworzone przez as w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-10-2009, 21:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory