Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Będę potrzebował Waszej pomocy... :)

  1. #1
    michumal
    Gość

    Domyślnie Będę potrzebował Waszej pomocy... :)

    Witam.
    Miło mi się z Wami przywitać. Obecnie mam peugeota 206 1.4 3D, ale wkrótce zostanę ojcem no i potrzebuję kombi . Jedyne kombi, znaczy SW, które jest ładniejsze niż sedan to Alfa 156 SW i takiej właśnie poszukuję. Jestem z Poznania, mój ojciec ma mały warsztacik samochodowy, więc w miare się znam na autach i wszelkie naprawy i przeglądy wykonuje sam (no chyba że to coś grubszego). Alfy od zawsze mi się podobały i mówią, że każdy powinien mieć Alfę, zatem jestem. Mam zamiar kupić jak najnowszą 156 SW 1.9 JTD 16V 140 koni zatem rok 2005 lub 2006. Jeżeli chodzi o 206 to mogę o nim powiedzieć prawie wszystko, jednak w Alfach jestem zielony. Zatem prosze Was o pomoc w wyborze i może jakieś sprawdzenia auta według VIN o ile to możliwe. A jeżeli będę już zdecydowany, to może ktoś, kto zjadł na Alfie przysłowiowe zęby, podjedzie ze mną obejrzeć to cudo włoskiej techniki motoryzacyjnej? No nic, z góry dziękuję za wszelką pomoc.
    Moje dwa pierwsze namiary:

    http://tablica.pl/oferta/sportwagon-...#ab02b8ec;r:;s:

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-rat...C24914459.html
    Ostatnio edytowane przez michumal ; 15-07-2012 o 22:12

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kubek
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Lewin Brzeski
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 120KM 06' + różne dziwne
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cześć!