Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: 156 1.8t malo niuta

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie 156 1.8t malo niuta

    Ar 156
    Turbina volvo 2.0t td04-12
    Wtryski audi 1.8t
    0,5Bar od 3 tyś do końca
    Det3
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	FB_IMG_1424955672451.jpg
Wyświetleń:	209
Rozmiar:	14.8 KB
ID:	158311Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150130_144856.jpg
Wyświetleń:	305
Rozmiar:	100.5 KB
ID:	158312Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150130_144846.jpg
Wyświetleń:	258
Rozmiar:	91.9 KB
ID:	158313

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    kto wymyślił ten "kolektor dolotowy"?

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    Ja , plastik nie trzyma ciśnienia

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Ssący do poprawki, plenum ma za małą objętość przez co masz nie równomierne napełnianie i kiepskie przepływy. Dwa co zrobione z dołem silnika, opisz dokładniej mechanicznie co i jak zrobiłeś. DET3 w FIT czy świnia?
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 26-02-2015 o 16:03
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    Tym sie sugerowalem
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	images-3.jpeg
Wyświetleń:	286
Rozmiar:	10.6 KB
ID:	158318Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	images.jpeg
Wyświetleń:	310
Rozmiar:	13.4 KB
ID:	158319
    Dol nie ruszany tylko nowe panewki.
    Det świnia
    Kolektor fi70

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    Popatrzylem o ma więkrzą obiętość od a4 1.8t gdzie starcz do 250-300km

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał kowall85 Zobacz post
    Popatrzylem o ma więkrzą obiętość od a4 1.8t gdzie starcz do 250-300km
    Ale w 1.8T kolektor ma taka budowę plenum że ma "ukierunkowany" przepływ żeby napełnianie było odpowiednie. Druga sprawa że ty masz rasowe LPT i tutaj trzeba dbać o to w co się dmucha, kolektor ma się zachowywać jak w wolnossaku żeby to jechało jak należy.

    Odprężany był ten silnik wogóle w jakikolwiek sposób?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    Nie byl , to z jakie fi dać na kolektor??

    Wiem ze slabe turbo ale w volvo po chipie daje rade na 1bar

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał kowall85 Zobacz post
    Nie byl , to z jakie fi dać na kolektor??
    To nie chodzi o fi w tym wszystkim ..... popatrz jak są budowane dobre kolektory, kształt/długość kanału, jego powierzchnia i jak formowane "czoło" runnera przy wejściu w plenum.

    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał kowall85 Zobacz post
    Nie byl , to z jakie fi dać na kolektor??

    Wiem ze slabe turbo ale w volvo po chipie daje rade na 1bar
    I co z tego że daje rade 1bar napompować, jak ono nie ma wydajności i przepływu na wydechu. 1bar z tego maleństwa to jak 0,3-0,4 bar z dobrej sprężarki która żeliwem nie zatka silnika na wydechu.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 26-02-2015 o 23:35 Powód: Dodano
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    Mniejsxa wydajność jak k03?

Podobne wątki

  1. [159] Czy 190 000km na silnik jtd to duzo czy malo?
    Utworzone przez tomodati w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-05-2011, 14:59
  2. malo pradu ?
    Utworzone przez moreeek w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-11-2009, 16:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory