Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 5678910111213141516171819 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 189

Temat: [156] 2.5 V6 24V swap na 3.0 V6 24V - STARTED

  1. #141
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    no 3.0 juz czuć u Grześka było po samym odpaleniu jego

    ---------- Post dodany o godzinie 14:58 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 14:58 ----------

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    A ty nie znasz eco drivingu ? do 2 tys i zmiana biegu !
    heh w mojej 2.5 tak ostatnio robię i nie sprawia to problemu

  2. #142
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Nie jezdzilem GTA ani 3.0, ale 2.5 24v jest wrecz aksamitnie plynny i slyszalem tez opinie ze jest najplynniejszy z calej gamy v6tek alfy. Nie to zeby mi sie to podobalo Taki tylko wniosek.

    Smigalem sobie rano i znowu te bijace sie mysli, a moze gdybym wrzucil 3.0 to i charakteru by 156 nabrala ?! Nie wiem.

    Spalanie prawie takie jak w 155 1.8. Zrobilem 360km i jeszcze rezerwy nie ma wiec bedzie 14-16l, tamta mi zlopala 13-14.

    V6 rzadzi
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  3. #143
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    zgadzam się z toba moi znajomi mówią ze to nie za bardzo samochód dla mnie, ale da się nim naprawdę jeździć ekonomicznie. Na LPG zrobiłem 55km za 10zl to mój rekord
    i zgadzam się ze silnik jest elastyczny da się tym samochodem płynnie ruszać na kazdym biegu bez używania gazu i nie zgaśnie;]

  4. #144
    Neilik
    Gość

    Domyślnie

    Witam ! Wybaczcie moją nieobecność Mam troche spraw na głowie....

    Alfa spisuje sie wspaniale ;]

    Wlasnie jestem/bylem w trakcie ustawiania geo przy czym dowiedzialem sie ze magiel zajechany i trza zregenerowac...wiec geo nie ustawili

    Wymienilem wahacze przod + laczniki i koncowki (sam - w tym jeden bez sciagacza do sprezyn - lol da rade, da ;] ;];];] )

    Silnik dostal wtryski 249cc bo jezdzil najpierw na 200cc pozniej na 224cc

    Auto ma taki dop... masakra.. ciezko to utrzymac na drodze jak ruszasz ;] piekne jest uczucie braku koniecznosci krecenia na obrotach zeby zapiszczec.. ruszasz spokojnie 1500rpm wciskasz pedal i bella zrywa do odciecia, 2 bieg to samo ;] nie wiem w ile setka teraz ale petarda .... jakby nie bylo wogole oporów tarcia ;]

    filmiku nie nagralem bo ciagle nie mam czym, ale wkoncu cos wrzuce bo wkoncu bedzie czym;]. Fotek nie wrzucam bo siara - jak zmienie zderzaki i prysne to wrzuce. teraz jest cadamuro tyl, przód cadamuro zniszczony ale tylko dokladka do oryginalu i progi cada przy czym jeden odpada...

    Mam troche bałagan z odmami bo są nie tak pospinane i wiocha jest.. oleju prawie nie je ogólnie narazie rewelacja...

    chyba zaczynam slyszec rozrząd ale nie jestem tego pewien wiec niebawem zmiana rozrządu.

    Wydech za portkami do robienia bo sie rozszczelnia... pare pierdol jest ale czasu brak. jezdze nią ciągle bo jest to chwilowo moje primary auto ;] spalanie ok 15 16 l miasto trasa 50/50... nie ma tragedii... w stosunku do tego co mozna tym porobic ;] poezja...

    Wracam na forum po malej przerwie takze bede juz na bierząco informował.

    Myślącym o swapie z 2.5 na 3.0 polecam nie myslec o nim.....tylko go robic ;]

  5. #145
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    teraz widzisz jak warto sluchac kolegow i rada, nie piluj silnika do odciecia... ;] bo to swiadczy o amatorszczyznie ;p

  6. #146
    Neilik
    Gość

    Domyślnie

    Bamboszek chyba nie myslisz ze doprowadzam do momentu w którym odcięcie się załącza? pisząc o tym mam oczywiscie na mysli moment przed odcięciem, to chyba logiczne. kwestia wtrysków to również byla jasna sprawa, a to ze ich nie bylo to druga

    Pozdrawiam.

  7. #147
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Ja jak chce pojechac na 100 procent to w swojej 2.5 bieg zmieniam najpozniej jak mi sie uda przed odcinka, a to jest chyba jak sie zaczyna czerwone pole. Wydaje mi sie ze ciagnie az do konca rowno.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  8. #148
    Neilik
    Gość

    Domyślnie

    Dokładnie tak ;] kolo 6500 na kazdym biegu;] Jummmy!!!!! Czekam na zwrot podatku i pchne kolejne modyfikacje narazie pass z tematem - insze wydatki ;]

  9. #149
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    Ja jak chce pojechac na 100 procent to w swojej 2.5 bieg zmieniam najpozniej jak mi sie uda przed odcinka, a to jest chyba jak sie zaczyna czerwone pole. Wydaje mi sie ze ciagnie az do konca rowno.

    przy 6300 masz 190 koni teoretycznie dalej wykres juz jest prosty ;] wiec krecenie wyzej jest zbedne, po to wlasnei montuje sie Shift Lighty

  10. #150
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Neilik jak tam auto? Ja już kończę skrzynię ;], coraz ciekawsze jęki wydaje przy poganianiu mocnym jak oliwa w skrzyni temp. dostaje ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [145] SWAP Z 1.9 JTD na V6
    Utworzone przez spin111 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 30-01-2015, 19:54
  3. Swap 2.0 TS na 2.5 V6 24V
    Utworzone przez Sir Dariusz w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 04-04-2014, 07:08
  4. [33] Swap z 1,4 ie na 1,7 ie
    Utworzone przez Slupsk 33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-06-2010, 19:51
  5. Swap TD na 1.9 JTD
    Utworzone przez elpaco w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-04-2010, 11:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory