Strona 97 z 112 PierwszyPierwszy ... 4787888990919293949596979899100101102103104105106107 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 961 do 970 z 1114

Temat: Wykresy z hamownii naszych alf

  1. #961
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    159 Sportwagon, 1.9 JTD 16v
    Postów
    4

    Domyślnie

    No i dziękuję za konkretną odpowiedź, która odnosi się do tematu. A jak widać w cytowanym przeze mnie fragmencie odnosiłem się do innego posta

  2. #962
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GTBodek
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9JTD 331KM 609NM
    Postów
    530

    Domyślnie

    Zalecam więcej dystansu...a obśmiany...proszę Cie...jak juz czytałeś to czytaj dokładnie Poza tym wynik na hamowni...to tylko wynik. Najjawniejsze jak to wszystko współpracuje ze sobą na drodze...czego serdecznie Ci życzę w Twoim pięknym samochodzie(bez sarkazmu)

  3. #963
    Użytkownik Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,216

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rafczi Zobacz post
    Cześć, ostatnio podjechałem sprawdzić wykresy mojej włoszki. Auto posiadam od pół roku, w tym czasie udało mi się usunąć klapy wirowe, oraz przeczyścić zawór EGR (częściowo zaślepiony) . Szukając przyczyny dużego skoku momentu przy ok 2500 obrotów wymieniłem zawór sterowania geometrią turbiny oraz wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania (winowajcą okazał się brudny EGR). Moja dupohamownia mówi, że auto zbiera się ładnie i niczego mu nie brakuje, same wartości na wykresie mówią podobnie, tylko pytanie czy nie są zbyt wysokie jak na serię. Chętnie posłucham waszych opinii na temat wykresu. Pomiar był wykonywany na hamowni obciążeniowej.
    Załącznik 243789
    Porownaj z seryjnym wykresem 1.9 jtdm.
    Co do wartosci, jesli egr jest sprawny, ale jest zalozona czesciowa zaslepka, to podnosi sie odrobine cisnienie doladowania wiec możliwe ze dzieki temu masz kilkanascie Nm momentu wiecej. Na moc maksymalna nie ma to wplywu, bo od okolo 3000 obrotow EGR i tak jest zamknięty. Z reszta przy gazie w podlodze to nawet w wiekszym zakresie niz od 3000 w górę.

    Pamietaj tez ze istnieje pewna niedokladnosc pomiaru.

    Co do moich doswiadczen z klapami - po ich usunieciu maksymalny moment obrotowy przesuwa sie delikatnie w strone wyzszych obrotow, dolna partia do ok 1800 jest odrobine slabsza, za to pozostaly obszar do "ogranicznika" zyskuje.

    Jesli w tej chwili auto nie cierpi na nagle uderzenie mocy około 2000 obr /min to wszystko gra.
    Jesli jest inaczej to:
    - na probe mozesz uzyc pelnej zaslepki EGR - jak pomoze to egr do naprawy lub wylaczenia i zaslepienia.
    - podpbne efekty moze powodowac nieszczelnosc w ukladzie dolotowym
    - albo problem ze sterowaniem turbiny (miedzy innymi węże podcisnienia)

    Chcesz wiedzieć czy nie bylo programu to jak juz ktos wspomnial, mozesz zrobic logi cisnienia doladowania turbiny - nie wiem ile jest fabrycznie maksymalne dla 1.9 - 1.35 , 1.4 bara? Tą informacje tez bez trudu znajdziesz.
    Przy odczytywaniu danych przez ELM327 mozesz tez podejrzec ile razy i kiedy programowany byl sterownik.

    Co do samego pomiaru - wyglada dosc kosmicznie. Z reguly moment pbrotowy mocno przyrasta w zakresie 1500-2000 pozniej juz tylko trochę i zaczyna powoli spadac. Pokusilbym sie o kolejny pomiar na innej hamowni.



    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez bobby ; 10-04-2018 o 20:08
    ... large brakes, turbos, alu rims, aero…everything large as if there was something small to compensate for.

  4. #964
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	29594640_1846858598698050_1598900528937464377_n.jpg
Wyświetleń:	6
Rozmiar:	48.1 KB
ID:	243852
    A co powieta o tym???????

  5. #965
    ZBANOWANY Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Giulietta 1.4 TB 120KM
    Postów
    17

    Domyślnie

    oto mój wykres z hamowni Giulietty 1.4 120KM - 286Nm- stawiam dużego Jacka Danielsa za pomoc w naprawie tego falowania
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Jacek Giulietta.jpg
Wyświetleń:	5
Rozmiar:	54.1 KB
ID:	244218

  6. #966
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GTBodek
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9JTD 331KM 609NM
    Postów
    530

    Domyślnie

    sprzegielko chyba niedomaga

  7. #967
    Użytkownik Świeżak Avatar stasiu018
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    159 SW
    Postów
    99

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	29594640_1846858598698050_1598900528937464377_n.jpg
Wyświetleń:	6
Rozmiar:	48.1 KB
ID:	243852
    a co powieta o tym???????
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	fotoszop.jpg
Wyświetleń:	3
Rozmiar:	67.4 KB
ID:	244244

    :d
    Ostatnio edytowane przez stasiu018 ; 20-04-2018 o 06:27
    156 2.4 --> GT 3.2 --> 159 2.0

  8. #968
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacat Zobacz post
    oto mój wykres z hamowni Giulietty 1.4 120KM - 286Nm- stawiam dużego Jacka Danielsa za pomoc w naprawie tego falowania
    Że tak zapytam, dlaczego nie zapytałeś tego co robił ten program? I dlaczego z takim czymś ktoś wypuścił auto?
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  9. #969
    ZBANOWANY Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Giulietta 1.4 TB 120KM
    Postów
    17

    Domyślnie

    Gość niestety rozłożył ręce po całym dniu walki i stwierdził, że programowo nic z tym nie zrobi i nie wie o co chodzi. Teraz trzeba kombinować co dalej. Albo wrócić do fabrycznego softa i też kombinować. Te zawirowania raz są, raz ich nie ma. Liczyłem na to że da sie to programowo wygładzić, ale nic z tego. Na fabrycznym sofcie miałem identycznie. Nie chcę puki co zostawiać auta na tydzień celem dalszego sprawdzania. Liczę na to, że ktoś miał podobny przypadek i coś doradzi. Auto do 2700 obrotów chodzi jak rakieta. Powyżej jest loteria


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #970
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    To co to za tuner? Takiego lepiej nie polecać, skoro bierze się za modzenie w niesprawnym aucie.

Podobne wątki

  1. wykresy z FES - przepływomierz
    Utworzone przez andrijew w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-11-2010, 23:36
  2. Wykresy z alfadiaga dla 1.6T.S
    Utworzone przez majster w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-10-2010, 11:29
  3. wykresy jtd 105KM
    Utworzone przez viruskill w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 21:02
  4. Wykresy z hamowni naszych włoszek (i nie tylko) :)
    Utworzone przez Młody_Alfista w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-02-2010, 18:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory