Strona 4 z 44 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Cinek-już wysłałem kopie PW i podbijam pytanie Kolina.
    Dostałem na maila, jutro Ci odpiszę.

    ---------- Post dodany o godzinie 21:38 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:28 ----------

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    To jak z tymi końcówkami z 150 tki do 140 tki ? Bo teoretycznie skoro są wydajniejsze to po ich zmianie auto piwno dostać jakiś bonus ?
    Z tego co pamiętam inne są otworki w końcówkach (musiałbym odszukac dane, kiedys starałem się sprawdzic dokładnie wtryski CR fiata, ale 150tka ma chyba większe otworki). W teorii przełożyc wtryski się da niemniej trzeba:
    - zakodowac wtryski (wczesniej sprawdzenie grup selekcyjnych czy sterownik to łyknie)
    - zrobic remap sterownika pod to

    Wtrysk ze 150tki ma mniejszy czas otwarcia dla tego samego cisnienia; najważniejsza różnica w 140/150 to rail - 1400vs 1600 i przede wszystkim to trzeba w 140 gwałcic, czasem otwarcia martwic się później...
    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  2. #32
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Czyli wynika z tego że... lepsza do modów jest 140, 150 ?

    IMO gra nie warta świeczki z tymi końcówkami jak to tyle grzebania, sprawdzania

  3. #33
    Brevis
    Gość

    Domyślnie

    Pewnie , ze 150 ... masz już gift od fabryki w postaci większego ciśnienia na rail ...w serii 1600 .... nowy rodzaj pompy wtryskowej w teorii mniej pożerającej cenne rumaki i pewnie duzo innych dupereli które nawet nie wyłapiemy .... generalnie większy potencjał ... choć 150 jest tez parę rodzai
    Niestety wydaje mi sie , ze sama adaptacja wtryskow z 150 do 140 niewiele lub nic nie da ..... mogą się pojawić problemy w wysterowaniem i dziureczki w 150 mogą być mniejsze .... paradoksalnie ....

    Ja bym dojechał do końca możliwości serii ... potem się martwił

  4. #34
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    To ja- kolejny zadowolony klient Cinka Byłem u Niego dzisiaj- pierwsza sprawa- wielki szacun za cierpliwość- w sumie walka zajęła 7 godzin, ale warto było


    Uploaded with ImageShack.us
    Marcin to w tym temacie perfekcjonista, nie ma w ogóle mowy o jakiś gotowcach etc. wszystko robi od podstaw i tak długo i tyle razy aż jest najlepiej. W moim przypadku brak dymienia, a wrażenia- cóż wracałem od niego do domu 130km, z czego 70km autostradą- banana nie było na twarzy, ale tylko dlatego, że przy każdym naciśnięciu gazu było o k...a- autostrada, to raczej wyższe szybkości, piąty bieg- teraz niezależnie czy przy 100, 120, 140 czy 160- przy każdym depnięciu gazu jest wyraźny ciąg- zaje...te uczucie jak jadę 160, deptam i nawet nie wiem kiedy a 200 zostaje po lewej stronie od wskazówki prędkościomierza- niezależnie, czy po prostej, czy pod górkę idzie praktycznie tak samo- próbowałem na autostradzie w okolicach góry Św. Anny- oczywiście pod górę- przy 160 depnąłem i nie wiedząc kiedy wskoczyło 210- dalej się bałem bo opony do wymiany, ale do tych 210 cały czas odczuwalny ciąg Wyprzedzanie teraz jest trochę denerwujące, jak ktoś przede mną wyprzedza, a ja za nim, to cały czas odpuszczanie gazu, żeby komuś w dupę nie wjechać
    Jak ktoś jest jeszcze niezdecydowany, to polecam Marcina- warto zrobić nawet dużo kilometrów, bo efekt murowany, a przede wszystkim profesjonalny w przeciwieństwie do wielu pseudo tunerów i map wgrywanych na pałę.
    Ostatnio edytowane przez b.piotrus ; 27-10-2010 o 19:39
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Ładne kreski,niuton płaściutki fajnie się trzyma,tylko wydawało mi się ,że te turbo da rady na większy niuton.Niemniej ładny soft i gratulacje szybkiego auta.Teraz front IC i atak na 200 .

    Pozdrawiam.

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Miło mi, że jesteś zadowolony

    Pozdrawiam

    ---------- Post dodany o godzinie 23:15 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:06 ----------

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Ładne kreski,niuton płaściutki fajnie się trzyma,tylko wydawało mi się ,że te turbo da rady na większy niuton.Niemniej ładny soft i gratulacje szybkiego auta.Teraz front IC i atak na 200 .

    Pozdrawiam.
    Pamiętaj, że to CF2 a więc:
    - słabsze sprzęgło vs 140/150 (tarcza bez tłumików drgań), słabszy dwumas
    - turbo nie jest sterowane przez ecu, boost podniesiony do 1,2b w całym zakresie za pomocą mbc
    - soft bezdymny i z tego bardzo się cieszę
    - był mod na 385nm i 184ps jak pamiętam ale przebieg krzywych nie spełniał moich oczekiwań (w cf2 nie da się regulowac geo więc zabawa jest ciekawsza jeśli chodzi o "wyrównanie" przebiegu krzywych)
    - przebieg krzywej momentu był ustalony z Piotrem tj równo w całym zakresie obrotów bez orgii niutona z dołu co zapewni długie życie przeniesieniu itd

    Samochód ma potencjał, ze sprężarki da się zapompowac więcej (ok 1,3b) tak więc spokojnie można celowac w rząd 200ps. Słabym punktem CF2 są wtryski - ich wydajnośc do dużych nie należy.

    Pozdrawiam
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Jestem tego świadom w pełnej rozciągłości.Dałeś zresztą już przykład jak mogą pieknie wyjść wersje 150km także wszystko w temacie jasne.Soft mi się podoba,moc ładna ,krzywe również fajne.

    BTW. Nie moge się doczekać jak zaczniemy coś dłubać.W temacie sprzęgła posuwasz sie dalej?? Pisałem na PW do tego gościa od galaxy .Odpisał mi ,że wynik był sprawdzany kilka razy,zarówno na inercji jak i na obciążeniówce.Maha tez była.Za każdym razem wychodziło mu 250km i okolice 500Nm także jestem w szoku jak to turbo może ładnie się kręcić i wydajnie dać kuca i to na 8v!!

    Myslałeś troszke o zakresie kosztów ??
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 27-10-2010 o 22:29

  8. #38
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Niestety mam problem z otwarciem tego zdjęcia a czekam już chyba ze 15 minut a bardzo chciałbym to zobaczyć... otwiera mi się tylko do górnej części napisu www.cinsoft.pl i chamownia... i dalej nie idzie
    W każdym razie gratuluję właściwego wyboru i "nowego wozu"
    Ostatnio edytowane przez wojtekml ; 27-10-2010 o 22:30

  9. #39
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    Ja tam jestem "zwykłym zjadaczem chleba", po 2,5 roku jazdy, chciałem ja sobie po prostu "odświeżyć" no i udało się. Jadąc do Marcina, myślałem o jakiś 170kM i 370Nm- więc to co zrobił Marcin idealnie wpisało się w moje oczekiwania- nie spodziewałem się, że uda się tak ładnie to rozłożyć po wykresie, ja osobiście jestem mega zadowolony, rzeczywiście jeden z modów wyszedł na 184,9 i 385, ale wykres nie wyglądał tak ładnie, a ja też nie miałem takich oczekiwań- ostateczny wynik, to dla mnie rewelacja i staram się zapomnieć o tym co Marcin mówił- że jest potencjał na 200kM, bo wtedy musiałbym już pomyśleć o sprzęgle, dwumasie itp. Marcin jeszcze raz dziękuję- kurde, przyjechałem do domu, zaparkowałem bellę i po pół godzinie, zacząłem na nią zaglądać przez okno- ale mnie kusiło, żeby się przejechać- niby taka sama, a jednak zupełnie inna- tak jak pisze Wojtekml- "nowy wóz"
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  10. #40
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar KULI
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    ZABRZE
    Auto
    2.4 JTD 215Km/458Nm by CINEK
    Postów
    135

    Domyślnie

    b.piotrus gratuluje wynikuteraz radość jażdy po wirusie i banan na twarzy bezcenny

    POzdrawiam KULI

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory