Proxim Ty mieszkasz w opolu ? gdy tak to czy przeróbka trwa dłużej jak 1 dzień ? wtedy można by się umówić na przeróbkę na miejscu, pisalem PW ale nie wiem czy odczytałeś
Proxim Ty mieszkasz w opolu ? gdy tak to czy przeróbka trwa dłużej jak 1 dzień ? wtedy można by się umówić na przeróbkę na miejscu, pisalem PW ale nie wiem czy odczytałeś
Proxim@Ar stanął na wysokości zadania, dogadaliśmy się w sprawie rewanżu jak i rozwiązania problemu parowania reflektorów.
Przelew przyszedł, oddaje lampy do profesjonalnego zakładu.
Też cieszę się, że się dogadaliśmy i każdy jest zadowolony.
Mam komplet poliftów, jak i przedliftów do 156. Będą też dwa komplety GT ale zeszły na pniu.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
potrzebuje pomocy odnosnie zmiany swiatel bo jak robie zmiane czy tez jakie kolwiek blysniecie dlugimi to na lamek sekundy gasnie mi krotki (xenon) i za kazdym razem od nowa sie odpala wiec dlugo mi tak nie wytzrzynaja xenony a nie bardzo wiem jak to wyeliminowac
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Witaj. Gdzieś nas forum było opisane jak to wyeliminować. Chodzi o przelaczanie się stykow przekaźnika pod świateł mijania - tego pod schowkiem. Przy zwykłej zarowce przelaczanie jest niezauważalne. Ale xenon jest bardzo wrażliwy na spadki napięć. Na pewno jest na ten temat gdzies porada, bo sam się do niej stosowalem. Pozdrawiam.
no bylo gdzies o tym bo czytalem ale teraz co nie moge na to trafic cos bo tam bylo cos o zamianie pinow w przekazniku i cos jeszcze przy kierownicy ale teraz nie pamietam i myslalem czy wstawienie diody prostowniczej by nie zdalo egzaminu miedy plusy krotki a dlugi
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Piotr, niestety nie miałem nigdy takiej sytuacji, nie mam pojęcia.
Mam komplet do 156 przed liftem, jak i po.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
no wlasnie czytalem gdzies o tej poradzie ale ni groma nie moge trafic na ten temat a na oko nie chce grzebac zeby czegos nie zepsuc, moze ktos z czytajacych ten temat jak wie o co chodzi to moze podrzucic linka na temat tej porady wyleminowania blysniecia xenonu przy zmianie , bo ja pamietam tyle ze tzeba bylo jeden pin odpiac z przekaznika a drugi przelozyc w jego miejsce i jakis kabelek dolozyc do krurejs kostki przy kierownicy - ale co i jak to na sto procet nie pamietam
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Lampy z GT dla kolegi Mastamari. Piękna czerwona GT z moimi ulubionymi felgami będzie teraz wyglądać jeszcze lepiej.
Pozdrawiam
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest