[MENTION=4929]mlody2788[/MENTION] zrób dobrą głowicę, T-jet się najnormalniej w świecie zapycha przy takich mocach, zwłaszcza na wydechu i zaczynają się problemy z EGT itp.
[MENTION=4929]mlody2788[/MENTION] zrób dobrą głowicę, T-jet się najnormalniej w świecie zapycha przy takich mocach, zwłaszcza na wydechu i zaczynają się problemy z EGT itp.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Na taką moc potrzebny ci będzie wałek, wtryski, turbo które będzie wstawało jako tako, a nie locha typu gt28xx, to tylko 1.4 i gt22 juz wstaje dość wysoko. Za niedługo dostanę kolejną wersje wałka, która na pewno będzie sporo poprawiała. Jeżeli zda egzamin będe miał troche tych wałków na sprzedaż.
- - - Updated - - -
Zobaczymy co da sam wałek, później będzie dalsze rozwijanie projektu.
Spotkałem się z opiniami na YT że gt2871 szybko wstaje bo jest na łożyskach kulowych a na forum vaga pokazywali dokładnie przy jakich obrotach jest max boost i wychodziło że ok 3300obr więc myślałem że w 1.4 będzie to ok 4000obr. Td04-13t nie ma szans na 300KM a na 19t nie znalazłem żadnego t-jeta gdzie będzie jako tako było pokazane jak to wstaje. Jak będą spoko te wałki to byłbym chętny na nie
Trochę głupio zaczynasz ale Twoja sprawa. Próbujesz napełniać przez "słomke" ... pamiętaj im wyższy boost tym wyższe EGT będziesz miał, do tego seryjna głowica T-jeta nie pomaga z EGT.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
No to lepiej od razu wymienić też głowice, po co robić to za jakiś czas.
Cześć, czy są jakieś postępy prac? Mam pytanie bo tuner który miał mi robić giuliette nie może teraz tego zrobić (bo się przenesi z warsztatem itd) i czy znacie kogoś w okolicach Szczecina kto robił ten silnik na 250-300KM? I jeszcze jedno pytanie bo koleś który miał mi to robić zaoferował cenę 8-10tys zł i czy jest to wystarczająca suma bo jak parę dni temu dzwoniłem do innych ze Szczecina to w tej kwocie oferowali jakiś pierdoły a nie tuning. A no i jeszcze jedno, koleś proponował żeby zakuć i odprężyć silnik ale nie wiem czy jest sens?
A co chcesz taką moc na seryjnych gratach? Zapomnij.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Nie no wiadomo że musi wpaść td04, wtryski, intercooler, downpipe