Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Temat: Pytania odnośnie mojej nowej Alfy Romeo

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2024
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce
    Postów
    11

    Question Pytania odnośnie mojej nowej Alfy Romeo

    Witam forumowiczów. Jako że jestem tutaj nowy i zielony co do marki postanowiłem jeśli nie przeszkadza to nikomu założyć swój pościk w którym będę w razie potrzeby pytał bardziej doświadczonych użytkowników tego samochodu. Pierwsze moje pytanie jak często wymieniać olej? Auto kupiłem z salonu w UK rocznik 2020 , 18 tysięcy mil tj. 28tys km . Facet z salonu mówił że co 9 tys mil lecz z tego co wiem to jest zbyt rzadko ale wolę dopytać bardziej zaznajomionych z tematem osób. Drugie pytanie w umowie mam 12 msc gwarancji czy jest sens dokupować jeszcze rok za 499f tj około 2.500 zł. Mogę podesłać screen co wchodzi w jej skład. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź i oczywiście zaakceptowanie mojego postu.! Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Paszczak
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    była Giulietta 1.4 120 KM 2012r, Giulia 2Q Ti Sport 2018r
    Postów
    127

    Domyślnie

    Co do wymiany oleju, to większość wymienia co 10 k km, czyli jakieś 6,5 k mil. Jeśli jeździsz dużo (powyżej 25 - 30 k km rocznie) to przedłużenie może mieć sens. Auto stosunkowo młode z niedużym przebiegiem, ale tak czy siak decyzja należy do ciebie.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2019
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    80

    Domyślnie

    Ja wymieniam co 15 tys. km, mój kolega też. Więc skąd wiadomo, że większość?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    457

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nelson Zobacz post
    Ja wymieniam co 15 tys. km, mój kolega też. Więc skąd wiadomo, że większość?