Strona 21 z 38 PierwszyPierwszy ... 111213141516171819202122232425262728293031 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 377
  1. #201
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    870

    Domyślnie

    Tak,tak.Jak już pisałem wcześniej,kiedy będzie pewna ta miejscowość to napiszemy na karcie Włocławek-Skrzynki. Narazie na liście jest 10 osób-jak będzie przybywała jedna osoba dziennie to będzie rewelka.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

  2. #202
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    będzie bedzie rewelka napewno... :twisted:
    ja już zapodałem na kolejne fora i miejmy nadzieje że do 1 lipca ujzymy stos ALF ROMEO i bedzie cool imprezka

    pozdrawiam

  3. #203
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,903

    Domyślnie

    Nie wiem czy Panowie oglądali ale na stronie Lancia Klub Polska sa zdjecia z ogólnopolskiego zlotu Lancii. 60 Lancii w punkcie kuminacyjnym było. Jest ujęcie jak kolumna Lucynek stoi na poboczu....Cos pięknego. Czy uda nam sie powtórzyć wyczyn kolegów z LKP??

  4. #204
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    870

    Domyślnie

    Kubas mam nadzieję,że Twoje słowa się potwierdzą w 100 %
    Majkel wszystko w naszych rękach i w Alfach.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

  5. #205
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    ja tez mam taką głęboką nadzieje 8)
    patrzyłem na te zdjecia z LANCIA KLUB POLSKA i widze że imprezka była spoko, nawet alfy były. zresztą na tym forum (widziałem jednego) ale alfiste, hy a u nas jak to bedzie ... haha... tyle zarejestrowanych uzytkowników a wiekszość z nich nawet nie wchodzi na te forum... bo gdyby raz od cczasu do czasu wpadli na nie to by napewno o połowe wiecej było chetnych na zlot :roll:
    no ale cuz ...

    pozdrawiam

  6. #206
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    870

    Domyślnie

    Dokładnie,widać po wejściach na forum ile jest prawdziwych alfistów. Niektórzy myślą chyba,że jak mają alfę i się zapisali na forum to już jest alfistą.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

  7. #207
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    Wow, nie bylo mnie, a tu prosze jaka organizacja
    Ja zaraz posle maile do wszystkich uzytkownikow fora z informacja o zlocie, bo niektorzy wchodza tu rzadko Tak, ze nie gniewajcie sie za spamik delikatny
    A co z salonem? Mysle, ze najlepszym wyjsciem by bylo im podac linka do naszego forum i tematow o zlocie i niech obserwuja przebieg rozmowy... Zreszta sam nei wiem, pomyslcie co z tym zrobic
    Ja sie nie boje, bo nawet jak przyjedzie 10 osob to przyjade, ale zrobic cos na wieksza skale to by bylo cos
    Prosze tez o kartke na szybe i rowniez znajde te 4 alfy z Kamienia Pom. i wrzuce im za wycieraczke ulotke
    Moj mail: eh69@o2.pl

    [ Dodano: 2006-05-08, 07:23 ]
    Aha maciej moze lepiej by to zrobic w formacie pdf albo zrobic zrzut ekranu i zapisac w jpg? Bo nie kazdy mzoe miec Worda, ale ja mam to mi mozesz walic doc

    [ Dodano: 2006-05-08, 07:29 ]
    i jeszcze cos
    moze nie pisaliscie na forach gdzie reklamowaliscie zlot, zeby ludzie sie wpisywali, bo od tego ile osob sie zdeklaruje zalezy na jaka skale bedzie ten zlot... niektorzy moze przeczytali i chca wpasc, ale nie chce im sie rejestrowac mysle, ze napisanie w postach na innych forach, zeby ludzie wpisywali sie w temacie bylo by dobrym wyjsciem

  8. #208
    AlfaSound_mania
    Gość

    Domyślnie

    Ty Tuti no sluchaj ja im wysłałem linka bo był mail z zapytaniem o plan imprezy i jakie samochody beda wiec im wysłałem ale jak oni zobaczą ze nas jest narazie raptem 10 osob to pipa....wysmieja nas troche dobra spadam do szkoly opbaczeje po poludniu co sie tu dzieje

  9. #209
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    Wyedytowalem temat o zgloszeniach, jak beda jakies nowe informacje to prosze zebyscie pisali do mnie na PW co mam dopisac, bo przez 2 dni tyle postow napisaliscie, ze potem nie moglem znalezc to czego szukalem

    Alfasound mam nadzieje, ze zauwaza date zalozenia tamtego tematu, bo moze i nie ma duzo ludzi, ale z kazdym dniem ich przybywa

    [ Dodano: 2006-05-08, 08:18 ]
    Mam problem z wyslaniem maili, niektorzy go dostali inni nie za duzo odbiorcow na te skrzynke zostalo podanych. obiecuje, ze zrobie to dzisiaj, ale najpierw musze sie wyspac, bo cala noc bylem w drodze

  10. #210
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    870

    Domyślnie

    Ja też chyba wydrukuję ulotki bo coraz więcej alf widzę w Łodzi po zimie.Jak się włoży zwykłą kartkę napisaną odręcznie to nie bedzie efektu-trzeba wydrukować z adresem strony,datą,kiedy bedzie zlot.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

Podobne wątki

  1. Alfaholicy!!! a może by tak jakiś zlocik na dolnym śląsku????
    Utworzone przez kamko25 w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 19:19
  2. Zbliża sie luty, może jakiś zlocik ??
    Utworzone przez Silver156 w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-02-2008, 12:14
  3. Wrocław jakiś zlocik ?
    Utworzone przez alanwroc w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-01-2008, 20:04
  4. [Temat organizacyjny] Jest może ktoś z okolic Dąbrowy górnic
    Utworzone przez coachu w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 01-04-2007, 17:12
  5. [Temat organizacyjny] Może lokale spotkanie w Lublinie??
    Utworzone przez Stefan116 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 04-07-2006, 17:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory